خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران:

تدوین تاریخ شفاهی پیشکسوتان دفاع مقدس

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۴۶۲

استاندار تهران گفت: تجلیل و نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس به عنوان سرمایه‌های ارزشمند نظام اهمیت دارد و تدوین تاریخ شفاهی پیشکسوتان دفاع مقدس نیز مورد تاکید است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران؛ جلسه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به ریاست محسن منصوری استاندار تهران و با حضور علی اصغر جعفری معاون رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، سید عباس جوهری معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران و سایر مسئولان برگزار شد.

منصوری در این جلسه با اشاره به اهمیت نشر ارزش‌های دفاع مقدس اظهار داشت: آموزش و پرورش به عنوان متولی امر آموزش نقش موثری در ترویج ارزش‌های دفاع مقدس دارد، ضمن اینکه امور مساجد و سازمان تبلیغات اسلامی نیز بایستی در این زمینه فعال‌تر عمل کنند.

وی ادامه داد: تدوین دایره المعارف دفاع مقدس اهمیت زیادی دارد و به عنوان سند راهبردی و ماندگار می‌بایست اجرایی شود.

استاندار تهران عنوان کرد: برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد استان تهران باید به سمت و سوی نشر ارزش‌های دفاع مقدس سوق پیدا کند.

منصوری سپس با اشاره به تصویب برنامه‌های ستاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سال ۱۴۰۱ گفت: تجلیل و نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس به عنوان سرمایه‌های ارزشمند نظام اهمیت دارد و تدوین تاریخ شفاهی پیشکسوتان دفاع مقدس نیز مورد تاکید است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز