خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران:

زمین برای احداث پردیس دانشگاه فرهنگیان واگذار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۲۵۳۳

استاندار تهران از واگذاری زمین برای احداث پردیس دانشگاه فرهنگیان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ نشست هیات امنای دانشگاه فرهنگیان به ریاست محسن منصوری استاندار تهران و با حضور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های تهران و روسای دانشگاه های فرهنگیان استان تهران برگزار شد. 

منصوری در این جلسه ضمن تبریک میلاد امام رضا(ع) اظهار داشت: در مورد ضرورت و اهمیت دانشگاه فرهنگیان، مقام معظم رهبری گزاره های قطعی و تاکیدات جدی دارند. 

وی با اشاره به لزوم سرمایه گذاری در حوزه تعلیم و تربیت افزود: اگر می‌خواهیم نسل تراز انقلاب، متفکر و اندیشمند شکل بگیرد باید در حوزه تعلیم و تربیت سرمایه گذاری کنیم و موثرترین عامل در محیط دانش آموزی، معلم است. 

استاندار تهران با اشاره به مشکلات مطرح شده توسط روسای دانشگاه ها عنوان کرد: هرچند خیلی از مشکلات در کوتاه مدت حل و فصل نمی‌شود، اما پیگیر هستیم و به منظور ایجاد زیرساخت‌های اساسی، برای احداث پردیس دانشگاه فرهنگیان، زمین در اختیار قرار دهیم، در کوتاه مدت نیز می توان از مازاد زیرساخت های آموزش و پرورش استفاده کرد. 

منصوری به حل برخی مشکلات دانشگاه فرهنگیان در شهرستان ها توسط فرمانداران اشاره کرد و گفت: مشکلات به تفکیک شهرستان ها اعلام شود، همچنین در مورد بهبود وضعیت هیئت علمی، تمهیدات لازم اتخاذ می شود. 

گفتنی است طی سال های گذشته به سبب تعداد کم دانشجو، ساختمان برخی واحدهای دانشگاه فرهنگیان در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته و اکنون به سبب افزایش تعداد دانشجو و نیاز ضروری به فضای آموزشی؛ در این جلسه با نظر مساعد مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های تهران، ساختمان واحد دانشگاه فرهنگیان ورامین از آموزش و پرورش به دانشگاه جهت تکمیل فضای کلاس ها واگذار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز