خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران خبر داد:

تشکیل کارگروه رفع مشکلات شرکت‌های دانش بنیان در استانداری

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۸۲۱

استاندار تهران از تشکیل کارگروه رفع مشکلات شرکت‌های دانش بنیان در استانداری خبر داد و گفت: به زودی نخستین جلسه این کارگروه با حضور مسئولین ملی متولی امور شرکت‌های دانش بنیان در استانداری تهران تشکیل خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران؛ محسن منصوری استاندار تهران در هشتاد و ششمین جلسه شورای گفتگو بخش خصوصی و دولت استان تهران اظهار داشت: عزم جدی دولت رفع موانع و مشکلات صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی بخش خصوصی است، مطالبات و رفع مشکلات بخش خصوصی را شخصا به عنوان استاندار دنبال خواهم کرد.

استاندار تهران تصریح کرد: یکی از راهبرد‌های اصلی دولت در استان تهران در کنار توجه به رفع موانع تولید، موضوعاتی نظیر توسعه سیستم حمل و نقل در شهرستان‌های استان و به تبع آن شهرک‌های صنعتی اعم از خطوط ریلی و همچنین تامین انرژی و مشخصا برق است، با جدیت درصدد هستیم با مشارکت سرمایه گذار بخش خصوصی این موضوعات را پیگیری و موانع را مرتفع کنیم.

منصوری سپس در مورد جدول تسهیم برق گفت: میزان مصرف برق در استان تهران ۱۲ هزار مگاوات است، در حالی که مرکز دیسپاچینگ ملی ۹ هزار مگاوات برق به استان تهران تخصیص داده و عملا استان تهران کسری برق ۳ هزار مگاواتی دارد.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: به منظور رفع مشکلات شرکت‌های دانش بنیان در استان تهران، کارگروه اقتصاد دانش بنیان در استانداری تهران تشکیل می‌شود و نخستین جلسه هم با حضور مسئولین ملی متولی امور دانش بنیان‌ها تشکیل خواهد شد و معتقدم که باید بر اساس مساله، راهکار شرکت‌های دانش بنیان استان تهران تهیه و در جلسه طرح و نهایتا مصوب شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز