خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران:

تعیین تکلیف ۲ هزار متر اراضی استان تهران

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۰۳۰

استاندار تهران گفت: بلندمرتبه‌سازی بدون در نظر گرفتن پیوست‌های فرهنگی، اجتماعی و زیرساخت‌های لازم در درازمدت آسیب‌زا می‌باشد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران؛ محسن منصوری در جلسه شورای مسکن با اشاره به برگزاری منظم جلسات این شورا اظهار داشت: علت اصلی برگزاری جلسات شورای مسکن، تحقق هدف‌گذاری کمی دولت برای ساخت سالانه یک میلیون مسکن در کشور می‌باشد.

وی ادامه داد: عدم رعایت ضوابط و اصول ساخت و ساز یکی از دغدغه‌های جدی در استان تهران است که نمونه این امر بلندمرتبه‌سازی در پردیس و پرند می‌باشد، این در حالی است که بلندمرتبه‌سازی بدون در نظر گرفتن پیوست‌های فرهنگی، اجتماعی و زیرساخت‌های لازم در درازمدت آسیب‌زا می‌باشد.

منصوری سپس گفت: تلاش می‌کنیم با تدابیر ویژه حداقل بخشی از این مشکلات را حل کنیم تا ساخت و ساز‌ها سامان گیرد، از اینرو در پروژه‌های جدید بلندمرتبه‌سازی صورت نخواهد گرفت؛ در همین راستا دو هزار متر از اراضی استان تهران تعیین تکلیف شده و مبنا ساخت واحد‌های ویلایی است.

استاندار تهران تأکید کرد: در راستای تحقق رویکرد جدید، بخشی از مصوبات و طرح‌های شورای مسکن استان به این موضوع اختصاص پیدا کرد که نقطه مقابل بلندمرتبه‌سازی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز