خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد:

اجرای سندتحول بنیادین در مدارس صدرا

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۲۹۱

وزیر آموزش و پرورش در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه با سازمان تبلیغات اسلامی گفت: این تفاهم‌نامه رسمیت بخشیدن به فعالیت‌های قبلی است و انشالله فعالیت‌ها ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه با سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد: ما باید برای بسط و تعمیق آموزهای دینی ناب فعالیت کنیم و علم جهت دار و نافع و مبارزه با استکبار جهانی و نهی از منکر را در نظر داشته باشیم.

نوری در ادامه با بیان اهمیت شبکه تبیان سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: شبکه تبیان را شبکه خوبی می دانم که از کارهای بدیع سازمان تبلیغات اسلامی بود و هست. خودمان زمانی شبکه رشد را شروع کردیم و تبیان از شبکه رشد پیشی گرفت و اوج آن هم ایجاد مدارس صدرا بود.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: ما زمانی برخی رشته های معارف را از دست داده بودیم در حالی که حتی از این رشته های ما در مدارس خارج تبعیت می‌کنند که اتفاق خوبی هم بود. بنابراین در جهت جهاد تبیین باید روی این موارد کار کرد. صدرا از معدود مدارسی است که در اجرای سندتحول بنیادین کار کرده و گسترده ترین مدارسی هستند که در این زمینه فعالیت می‌کنند.

نوری یادآوری کرد: این مدارس همواره اصالت خود را به ولایت و رهبری حفظ کرده و ما کارگروهی داریم تا متناسب با ماده ۳، شیوه نامه اجرایی این تفاهم نامه را بنویسند و باید با سرعت بیشتر این کار انجام شود.

وزیر آموزش‌وپرورش گفت: باید در راستای اجرای سند تحول بنیادین و فرمایش رهبر حرکت کنیم و ما خدمتگزار این حوزه هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز