خبرگزاری کار ایران

مدرسه‌ای غیردولتی که «رایگان» دانش آموزان را پذیرش می‌کند/دستور وزیر برای اداره این مدرسه

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۱۸۶

وزیر آموزش و پرورش در سفر به استان همدان و روستای مسجدین شهر شیرین، از مدرسه غیر دولتی این روستا که به صورت رایگان دانش آموزان را پذیرش می کند و به طور جهادی اداره می شود بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، یوسف نوری به همراه برخی از اعضای شورای معاونین وزارت آموزش و پرورش و فتح اله توسلی، نماینده مردم شهرستان های کبودراهنگ و بهار در مجلس شورای اسلامی از مدرسه ریحانه روستای مسجدین از توابع شهرشیرین سو بازدید کرد.

وزیرآموزش و پرورش با تبریک ولادت حضرت معصومه(س) و دهه کرامت و با گرامیداشت یاد و خاطره ۸ هزار شهید استان همدان گفت: به احترام کارجهادی که توسط دو جوان در راستای جهاد علمی در دیار مهربان روستای مسجدین صورت گرفته است، توفیقی شد تا در این روستا حضور پیدا کنم و این کار جهادی را طبق آیات قرآنی و دستورات مقام معظم رهبری که مصداق استکبار ستیزی و تربیت دانش آموزان است ارج نهیم و تشکر ویژه ای از این دو جوان داشته باشیم.

نوری افزود: در راستای همین کار جهادی دستوراتی را در زمینه نحوه اداره این مدرسه صادر کردم و اهالی این روستا باید حمایت کنند تا دانش آموزان این روستا تمامی دوره های تحصیلی را در بهترین شرایط نسبت به شرایط گذشته طی کنند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، گفتنی است، مدرسه ریحانه روستای مسجدین به صورت غیر دولتی و با ۲۵ دانش آموز در دوره اول متوسطه و به صورت جهادی و بدون دریافت شهریه از دانش آموزان روستا، توسط خواهران زارعی اداره می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز