خبرگزاری کار ایران

چمران:

مدیریت شهری برای حل مشکل ترافیک بیش از این نمی‌تواند کاری کند/ دولت همکاری کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۲۷۰۵

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: شورا و شهرداری نمی‌توانند بیش از این برای رفع معضل ترافیک اقدامی انجام دهند و باید دولت نیز همکاری کند.

به گزارش ایلنا، مهدی چمران در حاشیه هفتادمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مهلت پرداخت عوارض اسفندماه تا پایان خرداد ماه به پایان می رسد، اظهار کرد: به شهردار تهران نیز این اختیار داده شد که در صورت لزوم، مهلت ۱۵ روز دیگر تمدید شود که البته هنوز انجام نشده چون زمان به پایان نرسیده است اما در مجموع مشکلی در این زمینه ایجاد نخواهد شد.

وی در خصوص ساختمان‌های ناایمن و پیچیده بودن آن یادآور شد: در این زمینه به جای خوبی رسیده اند و به چند ساختمان اخطار داده شده است و امیدواریم اقدام خوبی انجام شود چرا که سرعت اقدامات به نسبت تعداد ساختمان ها کند است و امیدواریم با شتاب بیشتری انجام شود.

چمران با اشاره به مشکلات حقوقی برخی کارکنان شهرداری تصریح کرد: کارمندان دولت نیز با این مشکل مواجه هستند و حقوق آنها ۱۰ درصد افزایش یافته که از میزان افزایش حقوق کارگران، کمتر است.

وی ادامه داد: باید در این زمینه فکر شده و اقدامات لازم انجام شود؛ توضیحات وزیر کار هنوز برای کارکنان روشن نیست و باید توضیحات بیشتری ارائه شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مشکل حقوق کارکنان مترو نیز گفت: در خصوص کارکنان مترو که از لحاظ اجرایی شرایط ویژه‌ای دارند و حقوق چندانی هم دریافت نمی کنند، باید پیگیری شود و ما در این زمینه پیگیری هایی را انجام دادیم.

وی با بیان اینکه دوربین های سطح شهر مدت کوتاهی از کار افتاده بود اما در حال حاضر به مدار بازگشته است، خاطرنشان کرد: مشکل ترافیک در تهران به قوت خود باقی است و شورا و شهرداری بیش از این نمی توانند کاری کنند و باید دولت نیز همکاری کند.

چمران در پایان یادآور شد: وقتی پیشنهاد دادیم که نفت فروخته شود و برای معضل ترافیک کاری کنیم، این اقدام انجام نشد که اگر عملی شود برای دولت و افزایش فروش نفت اتفاق خوبی است و با این عمل می‌توانیم ۵۰۰ تا هزار واگن مترو وارد کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز