خبرگزاری کار ایران

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران:

ترافیک به اژدهای بی‌شاخ و دم تبدیل شده است/ افزایش پیک ترافیک به ۹ ساعت!

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۸۳۱

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید دولت در حل معضل ترافیک به شهرداری کمک کند.

به گزارش ایلنا، سوده نجفی در شصت و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ترافیک به یک اژدهای بی شاخ و دم تبدیل شده که دنیا تهران را با آلودگی و ترافیک می شناسند، اظهار کرد: تهران ام القرای جهان اسلام است و موضوع ترافیک نیاز به مدیریت فوری برای این بحران دارد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: تنها شهرداری تهران نمی تواند در این زمینه ورود کند و باید سایر دستگاه ها از جمله شورای عالی ترافیک وارد شود و با وجود اقداماتی که انجام داده هنوز موفق نشده است.

وی با تأکید بر اینکه معضل ترافیک درخواست تمام مردم شهر است، خاطرنشان کرد: نباید اینگونه باشد که ما تذکر بدهیم و هیچ اتفاقی نیفتد؛ پیک ترافیک در گذشته پنج ساعت بود و در مواردی به 9 ساعت افزایش یافته است.

نجفی با اشاره به تاثیرات روانی ترافیک بر مردم، یادآور شد: رئیس جمهور نیز در این زمینه باید وارد عمل شود و در خصوص مترو و اتوبوسرانی باید تقویت شود؛ تمام تکالیف به عهده شهرداری نیست و دولت نیز باید وارد شود و تکالیف خود را انجام دهد.

وی به خرابی برخی از دستگاه های پله برقی ایستگاه های مترو، تصریح کرد: نظافت ایستگاه ها و رعایت پروتکل های بهداشتی و همچنین اصلاح این دستگاه ها باید مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش شهر، حبیب کاشانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران نیز با بیان اینکه من سخنی را در جلسه گذشته در زمان ارائه گزارش معاون شهرسازی و معماری شهرداری مطرح کردم که باعث رنجش خاطر برخی اهالی شده بود، گفت: من زاگرس نشین هستم و اقوام لر دارم؛ چاقو دسته خود را نمی برد اما به هر شکل کلمات من باعث رنجش خاطر شد و در این زمینه عذر می خواهم.

وی افزود: حادثه راه آهن مشهد- یزد حادثه عظیمی بود؛ تمام نهادهای مرتبط باید تصمیم اساسی در این خصوص بگیرند و علت حادثه مشخص شود، مقصران تعیین تکلیف شوند و ایمنی مردم مورد توجه قرار بگیرد.

کاشانی با اشاره به سرقت از صندوق امانات، یادآور شد: اینکه شرایط ایمنی رعایت نشود و صندوق امانات نگهبان نداشته باشد، موضوع مهمی است و پلیس کار عظیمی را در این شرایط سخت و مشکلات انجام داد و سارقین را دستگیر کرد که این تلاش ها قابل تقدیر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز