خبرگزاری کار ایران

حضور فعال پلیس پایتخت در تامین امنیت مراسم ارتحال امام راحل(ره)

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۱۰۵

رییس پلیس تهران بزرگ از حضور فعال پلیس پایتخت در تامین امنیت مراسم ارتحال امام راحل(ره) خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار حسین رحیمی در قرارگاه انتظامی، ترافیکی و امنیتی روح الله با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، بیان داشت: با توجه به برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام راحل که به دلیل شیوع بیماری منحوس کرونا بعد از چند سال برگزار می شد از این رو فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از حدود ۱۰ روز مانده به این مراسم ملاحظات و تمهیدات انتظامی و ترافیکی و امنیتی لازم را با به کارگیری ظرفیت های داخلی  و برگزاری جلسات تعاملی و هم افزایی  با سپاه و ... پیش بینی کرده است.

وی با اشاره به کارگیری بیش از ۲۰ هزار نیرو در حوزه انتظامی، ترافیکی و امنیتی در قالب گشت‌های محسوس و نامحسوس، عنوان داشت: یگان‌های مختلف پلیس پایتخت در ساعت ۵ صبح امروز در مسیرهای منتهی به حرم مطهر امام راحل مستقر شده‌اند .

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به فعال سازی دوربین های البسه برخط تیم‌های اپتیکال در سطح تهران و اطراف حرم مطهر گفت: ۱۰ تیم تریاژ با واحد پزشکی یار و همچنین چهار واحد مکانیکی فعال در این روز آماده ارائه خدمات پزشکی و  مکانیکی به زائران مرقد مطهر امام راحل هستند.

 فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به استقرار بیش از ۷۰ تیم کشف علمی جرایم برای پیشگیری از سرقت و ... از پلیس آگاهی در پیرامون حرم و پارکینگ های  اطراف حرم به طور نامحسوس، بیان داشت: ۱۳۵ ایستگاه مترو توسط سازمان  رزم دوم پوشش انتظامی داده شده است.

سردار رحیمی با اشاره به برپایی موکب  بزرگ الحسین و پذیرایی از ۳۵ هزار نفر از زائران حرم مطهر، بیان داشت : بیش از ۶۰ مورد پل بیلبورد و غیره در خصوص سی و سومین سالگرد ارتحال امام راحل در مسیرهای منتهی به حرم مطهر در متراژ حدود یک هزار و ۵۰۰ مترمربع طراحی و  نصب شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز