خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس تهران بزرگ به ایلنا خبر داد:

کشف ده‌ها تن آرد، برنج و شکر احتکار شده

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۵۲۲

رییس پلیس تهران بزرگ از کشف ده‌ها تن آرد، شکر و برنج احتکار شده خبر داد.

سردار حسین رحیمی، رییس پلیس تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره اقدامات پلیس در خصوص مقابله با احتکار و قاچاق کالاهای اساسی گفت: در آخرین طرح کاشف که چند روز گذشته در پلیس آگاهی اجرا شد، ده‌ها تن آرد دولتی کشف و ضبط شده است.

وی ادامه داد: همچنین در خصوص برنج و روغن نیز اقدامات خوبی انجام شده است و ده‌ها تن برنج، شکر و آرد که احتکار شده بودند را کشف و ضبط کرده‌ایم.

رییس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه این روند همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: یکی از اولویت‌های پلیس امنیت اقتصادی در روزهای اخیر برخورد با موضوع احتکار آرد، برنج، شکر و روغن است.

رییس پلیس تهران بزرگ همچنین در پاسخ به این سوال که با توجه به وجود ۳۰۰ خانه پلاک قرمز در تهران که محل توزیع و مصرف مواد مخدر است آیا سایر دستگاه‌ها همکاری لازم را برای پلمب و تخریب این منازل دارند، گفت: در این زمینه همکاری مشترکی باید بین پلیس، دستگاه قضایی، ثبت‌احوال و شهرداری باید صورت بگیرد تا این موضوع را سر و سامان دهیم.

وی با اشاره به تخریب ۷ منزل پلاک قرمز گفت: این ۷ مورد هم توسط پلیس انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز