خبرگزاری کار ایران

یوسف نوری مطرح کرد:

مدارس کانکسی برای مدارس پر جمعیت قابل قبول نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۲۱۰

در برنامه وزیر آموزش و پرورش به عنوان نماینده دولت سیزدهم در سفر هیات دولت به استان آذربایجان غربی، بازدید از بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی، مدرسه خیرساز، دیدار با خانواده شهدای دانش آموزی، پروژه مجتمع فرهنگی و هنری و دیدار با فرهنگیان مهاباد از برنامه های یوسف نوری در این سفر بود.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، یوسف نوری روز جمعه در دیدار با فرهنگیان مهاباد به عنوان نماینده عالی رییس جمهور و هیات دولت در این شهرستان گفت: جلسات متعددی بین ۶ وزیر کابینه دولت طی روزهای گذشته برگزار و برای هفته آینده هم برگزار خواهد شد و تلاش می‌کنیم در مهلت قانونی، آیین نامه اجرایی رتبه بندی فرهنگیان را  ابلاغ و در احکام معلمان لحاظ کنیم.
وی با بیان اینکه اجرای طرح رتبه بندی پرداختی معلمان از تاریخ ۳۱ شهریور ماه سال ۱۴۰۰ خواهد بود، ادامه داد: اجرای طرح رتبه بندی به دغدغه اصلی فرهنگیان تبدیل شده است و طی ماه آینده به مرحله اجرایی خواهد رسید.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به مشکلات آموزش و پرورش اظهار کرد: مدارس کانکسی برای مدارس با تعداد دانش آموزان کم توجیه دارد، اما برای مدارس پر جمعیت قابل قبول نیست و باید برای جمع آوری آن اقدام کرد.
نوری در ادامه با بیان اینکه پتانسیل گردشگری مهاباد در سطح کشور بی نظیر است، گفت: طبیعت مهاباد جلوه های ویژه ای دارد که برای اجرای طرح‌های گردشگری بسیار مناسب است.
وی اضافه کرد: باید طرح توجیهی و فنی توسط کارشناسان برای سرمایه گذاری نوشته شود و حتما از طرف دولت اعتبار لازم برای اجرایی کردن آن اختصاص خواهد یافت.
نوری با بیان اینکه عدالت، مردم سالاری و شفافیت؛  از برنامه های دولت مردمی رییس جمهور است، اظهار کرد: اعتبار صرفه جویی شده از اجرای طرح اصلاح اقتصادی، صرف هزینه‌های عمرانی، خدماتی و زیرساخت های توسعه ای خواهد شد.
بازدید از بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی، مدرسه خیرساز، دیدار با خانواده شهدای دانش آموزی، پروژه مجتمع فرهنگی و هنری و دیدار با فرهنگیان، از برنامه‌های وزیر آموزش و پرورش در سفر به مهاباد به عنوان نماینده هیات دولت در سفر به استان آذربایجان غربی بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز