خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

ارتقای امنیت عمومی با استفاده از یگان پهبادی/ کنترل ترافیک با استفاده از پهبادها

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۰۳۶

سخنگوی فرماندهی انتظامی کشور درباره یگان پهبادی انتظامی کشور گفت: راه اندازی یگان پهبادی بخشی از اقدامات انتظامی کشور در مسیر هوشمندسازی است و ظرفیت پلیس را در بحث ارتقای امنیت عمومی بالا می برد.

«سردار مهدی حاجیان» سخنگو و معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی کشور در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره یگان پهبادی ناجا گفت: یگان پهبادی انتظامی کشور با اهداف مختلفی ایجاد شد. 

وی با بیان اینکه این یگان با اهداف مختلفی راه اندازی شد، ادامه داد: یکی از این اهداف اشرافیت در مرزها بود و در واقع کنترل تردد در مرزها از طریق پهبادها یکی از اهداف ما بود. 

سخنگو فرماندهی انتظامی کشور تصریح کرد: همچنین در بحث ترافیک استفاده از تجهیزات پهبادی برای کنترل ترافیک و برای امنیت شهرها و مرزها استفاده می شود. 

سردار حاجیان با بیان اینکه این یگان راه اندازی شده است، گفت: راه اندازی این یگان از ضرورت های ما بود و در سال گذشته نیز این یگان افتتاح شد و در کنترل ترافیک از یگان پهبادی استفاده شد، امسال هم از یگان پهبادی برای کنترل ترافیک استفاده شد.

وی ادامه داد: این یگان در حال توسعه است و یک یگان مستقلی است و در ساختار جدید هم این یگان جایگاه مشخصی دارد و به دنبال توسعه آن نیز هستیم

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی کشور خاطرنشان کرد: راه اندازی یگان پهبادی بخشی از اقدامات انتظامی کشور در مسیر هوشمندسازی است و ظرفیت پلیس را در بحث ارتقای امنیت عمومی بالا می برد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز