خبرگزاری کار ایران

در گفت‌و کو با ایلنا مطرح شد:

توضیح سخنگوی ناجا درباره تامین مسکن کارکنان ناجا

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۰۷۴۳

معاون اجتماعی ناجا با بیان اینکه یک برنامه ۴ ساله برای قرارگاه تامین مسکن کارکنان ناجا تدوین شده است، گفت: بخشی از این کمبود مسکن در نیروی انتظامی و عقب افتادگی هایی که در این زمینه از گذشته داشته ایم با کمک دولت و وزارت راه و شهرسازی حل خواهد شد.

"سردار مهدی حاجیان" سخنگو و معاون اجتماعی ناجا در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره قرارگاه تامین مسکن کارکنان ناجا گفت: به دستور سردار اشتری فرمانده محترم نیروی انتظامی قرارگاه تامین مسکن کارکنان اعم از مسکن سازمانی و مسکن شخصی راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: یک برنامه ۴ ساله برای این قرارگاه در نظر گرفته شده است. اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است. ما انتظار داریم وزیر راه و شهرسازی در این زمینه به ما کمک کند چراکه بخشی از این کمبود مسکن در نیروی انتظامی و عقب افتادگی هایی که در این زمینه از گذشته داشته ایم با کمک دولت و وزارت راه و شهرسازی حل خواهد شد. 

معاون اجتماعی ناجا خاطرنشان کرد: تعامل خوبی با وزیر سابق راه و شهرسازی در این زمینه داشته ایم. فرمانده ناجا نیز جلساتی را در این خصوص با وزیر جدید راه و شهرسازی داشته است. 

سردار حاجیان تصریح کرد: از وزیر دولت سیزدهم نیز استدعا داریم تا در تامین مسکن کارکنان ناجا که دغدغه اصلی فرمانده ناجا است، به ما کمک کند.

وی ادامه داد: حرکت شتابان خوبی در این زمینه نیز الحمدالله انجام شده است و بخش عمده ای از تعهدات ناجا برای تامین مسکن کارکنان تحقق یافته است و افرادی که برای مسکن شخصی ثبت نام کرده بودند مسکن خود را دریافت کرده اند آنچه که برای سال ۱۴۰۰ تعهد کرده ایم ان شاءالله تا پایان سال ۱۴۰۰ محقق خواهد شد. 

معاون اجتماعی ناجا همچنین با اشاره به هفته ناجا تصریح کرد: پروژه های عظیمی در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد یکی از این پروژه ها پلیس هوشمند است و امروز نیروی انتظامی به عنوان یک پلیس حرفه ای و تخصصی و هوشمند پلیس های تخصصی را توسعه می دهد و در حوزه های مختلف نقش خود را ایفا می کند.

سردار حاجیان خاطرنشان کرد: همچنین به حکمرانی داده ها در ناجا توجه ویژه شده است. هدف ما این است که از الکترونیک شدن به سمت هوشمند شدن پیش برویم. در گذشته ما خدماتمان را از طریق الکترونیک ارائه می دادیم اما امروز تلاش می کنیم تا خدمات مان را از طریق هوش مصنوعی ارائه دهیم و ماموریت مان را انجام دهیم.

وی ادامه داد: بخشی از این خدمات از طریق اپلیکیشن و پلتفرم پلیس من ارائه خواهد شد. زیر ساخت های بسیاری ایجاد شده تا پلیس بتواند بدون مراجعه مستقیم با مردم ارتباط برقرار کرده و خدمات خود را ارائه دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز