خبرگزاری کار ایران

ارائه گزارش حساب‌های درآمد و هزینه سال ۱۴۰۰ شهرداری در شورا

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۴۴۹۲

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از بررسی طرح «الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه نحوه مشارکت و حمایت از دبیرخانه مجمع شهرداران آسیایی» و نیز ارائه گزارش حساب‌های درآمدی سال ۱۴۰۰ شهرداری در جلسه آتی شورای شهر تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا،‌ علیرضا نادعلی سخنگوی شورا با اشاره به برگزاری پنجاه و ششمین جلسه از ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در روز سه شنبه شانزدهم فروردین ماه سال ۱۴۰۱ اظهار داشت: در این جلسه «طرح الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه نحوه مشارکت و حمایت از دبیرخانه مجمع شهرداران آسیایی» بررسی خواهد شد. 

وی افزود: در ادامه نیز گزارشی توسط ناصر امانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص سازمان بهشت زهرا (س) ارائه خواهد شد. 

نادعلی ادامه داد: در این جلسه حبیب کاشانی خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران گزارشی در خصوص حساب‌های درآمد و هزینه یازده ماهه منتهی به بهمن ماه سال ۱۴۰۰ شهرداری تهران ارائه خواهد کرد. 

عضو هیات رئیسه شورا گفت: همچنین در این جلسه بررسی طرح «الزام شهرداری تهران به انجام مطالعات طرح ساماندهی و توسعه فرهنگی میدان آزادی و بررسی استفساریه شهردار تهران در خصوص مصوبه «دستورالعمل چگونگی ارائه خدمات و تسهیلات به سالمندان» و مصوبه «نظام یکپارچه بلیت الکترونیک حمل و نقل عمومی شهر تهران" را بررسی خواهیم کرد. 

نادعلی در ادامه خاطر نشان ساخت: انتخاب یک نفر نماینده شورای اسلامی شهر تهران جهت تائید و امضاء دفاتر قانونی، موضوع دستورالعمل « تحریر دفاتر قانونی در شهرداری، سازمان‌ها و شرکت‌هایی وابسته» و انتخاب یک نفر نماینده شورای اسلامی شهر تهران به عنوان ناظر جهت شرکت در جلسات کمیسیون مناقصه قانون برگزاری مناقصات و همچنین انتخاب یک نفر نماینده شورای اسلامی شهر تهران به عنوان ناظر جهت عضویت در کمیته برنامه ریزی و راهبری توسعه ساختمان سبز و معماری پایدار در شهر تهران نیز در دستور کار اعضای شورا قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز