خبرگزاری کار ایران

حضور رییس جمعیت هلال احمر در کنار امدادگران پایگاه امدادی ملارد همزمان با آغاز سال نو

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۰۷۴۹

همزمان با تحویل سال ۱۴۰۱، رئیس جمعیت هلال‌احمر و هیات همراه در پایگاه امداد جاده‌ای ملارد حضور یافتند و در کنار امدادگران سال نو را آغاز کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از هلال احمر، «پیرحسین کولیوند»، رییس جمعیت هلال احمر، در نشست صمیمی با امدادگران پایگاه امداد جاده‌ای ملارد، در آغازین لحظات سال جدید ضمن تبریک سال نو و تقدیر از خدمات و زحمات امدادگران گفت: امدادگران هلال‌احمر افرادی هستند که آرامش را از خود می‌گیرند تا به مردم خدمت کنند. اینها از بهترین‌ها و شایسته تقدیر هستند.

وی افزود: بهترین لحظات برای من زمانی است که در کنار امدادگران هستم و با آنان گفت‌وگو می‌کنم.

رئیس جمعیت هلال‌احمر با تاکید بر نظر مثبت رئیس جمهوری به امدادگران این جمعیت گفت: در سال ۱۴۰۱ اتفاق‌های خوبی می افتد. پیرو مذاکراتی که با رئیس جمهوری انجام شد امدادگران وضعیت معیشتی بهتری خواهند داشت.

کولیوند تصریح کرد: اصلی ترین سرمایه جمعیت هلال‌احمر مردم هستند. در آخرین روزهای سال گذشته، داوطلبان جمعیت هلال‌احمر در سراسر کشور، به مستمندان کمک کردند. مردم هم می‌توانند با حمایت از نیازمندان، کمک‌حال جمعیت هلال‌احمر در این راه باشند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر خاطرنشان کرد: نام گذاری مقام معظم رهبری بر سال جدید، این ظرفیت را در هلال‌احمر فعال می‌کند تا در سازمان تدارک پزشکی منویات ایشان را برآورده سازد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز