خبرگزاری کار ایران

انفجار یک منزل مسکونی در خیابان جوانمردان

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۸۵۱۶

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از انفجار یک منزل مسکونی در خیابان جوانمردان تهران خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۲:۱۶ ظهر امروز یک مورد حادثه انفجار در یک ساختمان مسکونی ۴ طبقه با کاربری مسکونی واقع در محله آبشناسان، خیابان جوانمردان به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله سه ایستگاه آتش‌نشانی با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند، ادامه داد: محل حادثه زیرزمین یک ساختمان ۴ طبقه بود که در آن یک واحد ۶۰ متری با کابری مسکونی قرار داشت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه انفجار در این واحد مسکونی رخ داده بود، خاطرنشان کرد: در بالای این واحد در طبقه همکف یک مغازه ساندویچی بود که به دلیل انفجار خسارت‌هایی به این مغازه نیز وارد شده بود و دیواره‌های آن تخریب شده بود.

ملکی تصریح کرد: براثر انفجار در این واحد مسکونی شیشه‌های این ساختمان و ساختمان‌های اطراف شکسته شده بود. در نهایت ۷ نفر نیز دچار مصدومیت شده بود که حال ۳ نفر از آن ها وخیم گزارش شده بود.

وی ادامه داد: همه مصدومان به عوامل اورژانس تحویل داده شده بودند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه این انفجار منجر به شعله‌زنی نشده بود، خاطرنشان کرد: عوامل آتش‌نشانی در حال بررسی علت این حادثه هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز