خبرگزاری کار ایران

اعلام آخرین جزییات آتش‌سوزی در یک مسافرخانه در میدان راه‌‌آهن/ نجات جان ۳۰ مسافر+ فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۹۹۳

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با اعلام جزییات آتش‌سوزی در یک مسافرخانه در میدان راه‌آهن از نجات جان حدود ۳۰ مسافر گرفتار شده در آتش و دود خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین جزییات حادثه آتش‌سوزی در یک ساختمان  اقامتی‌ تجمعی واقع در خیابان شوش غربی، نزدیک میدان راه آهن گفت: این حادثه صبح امروز در ساعت ۸:۵۵ صبح امروز به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: بلافاصله ۵ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه نردبان هیدرولیکی، خودروهای حامل تجهیزات تنفسی و تانکر آب به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: محل حادثه یک مسافرخانه دو طبقه بود که به گفته مالکان حدود ۵۰ الی ۶۰ اتاق داشت. در طبقه بالا حدود ۱۵ اتاق کاملا شعله‌ور بود و آتش به سقف‌های شیروانی رسیده بود.

ملکی تصریح کرد: حدود ۳۰ مسافر در این مسافرخانه حضور داشتند. آتش‌نشانان علیرغم اینکه حجم آتش بسیار زیاد بود و دیوارها، راه‌پله‌ها و سقف‌ها همه تخریب شده و عملیات را سخت کرده بود، به سرعت عملیات را آغاز کرده و هم از طریق نردبان هیدرولیکی و هم از طریق نفوذ به داخل ساختمان سریع موفق شدند آتش را تحت کنترل درآورند.

وی ادامه داد: چندین نفر از طریق نردبان هیدرولیکی و تعدادی نیز از طریق راه‌پله‌ها از ساختمان خارج شدند. تاکنون نیز یک نفر جان خود را از دست داده و یک نفر نیز دچار سوختگی شدید شده بود و ۳ نفر دیگر نیز دچار دودگرفتگی شده بودند.

ملکی تصریح کرد: در حال حاضر آتش خاموش شده و نیروهای آتش‌نشانی در حال لکه‌گیری هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز