خبرگزاری کار ایران

در آستانه عید مبعث پیامبر اعظم (ص) برگزار شد:

تجلیل از همکاران بازنشسته حوزه ستادی سازمان آموزش و پرورش استثنایی

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۲۵۵۲

همزمان با عید مبعث پیامبر اعظم (ص) مراسم تجلیل از همکاران بازنشسته حوزه ستادی سازمان آموزش و پرورش استثنایی در سالن اجتماعات کوثر این سازمان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، حمید طریفی حسینی در این مراسم با اشاره به مبعث پیامبر (ص) و ارتباط آن با حوزه تعلیم و تربیت گفت: رسالت پیامبر اکرم (ص) هموار کردن مسیر رشد و تعالی افراد جامعه و قرار دادن آنان در مسیر تقرب الهی و حیات طیبه بود و رسالت افرادی که در نظام تعلیم و تربیت نیز فعالیت می‌کنند این است که مسیر را هموار کنند تا در جامعه‌ای توحیدی افراد به اهداف تعیین شده برسند.

معاون وزیر با بیان اینکه هدایت الهی «هدایت تشکیکی و ذو مراتب» است و این هدایت «تشکیکی و ذو مراتب» به صورت سلسله مراتب از اولیا و پیامبران شروع می‌شود تا به انسان عادی می‌رسد، گفت: هر انسانی می‌تواند از این فیض الهی بهره‌مند شود و نقش یک مربی تربیتی را ایفا نماید.

وی در ادامه با بیان اینکه دستاورد‌های سازمان آموزش و پرورش استثنایی نتیجه زحمات سه دهه است، گفت: وظیفه ما در این زمینه جهاد تبیین است و باید دستاوردهایی که توسط افراد مختلف صورت گرفته شده است تبیین شود.

طریفی حسینی با تقدیر از همکاران بازنشسته حوزه ستادی سازمان، گفت: بازنشستگان سرمایه انسانی و اجتماعی هر سازمانی هستند و باید از تجارب زیسته بازنشستگان نهایت استفاده را برد.

وی با بیان اینکه بازنشستگی جزئی از مراحل کاری است، گفت: بازنشستگان آموزش و پرورش به دلیل این که کار تربیتی انجام داده‌اند و در شرایط کمبود نیروی انسانی به کمک آموزش و پرورش آمده‌اند جایگاه ویژه‌ای دارند.

شایان ذکر است در این مراسم از بازنشستگان اخیر حوزه ستادی سازمان آموزش وپرورش استثنایی تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز