خبرگزاری کار ایران

آخرین جزییات حریق در یک مغازه در مجتمع تجاری تیراژه

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۹۴۳۲

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران آخرین جزییات حریق در مجتمع تجاری تیراژه را اعلام کرد.

«جلال ملکی» سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات آتش سوزی در مجتمع تجاری تیژاره گفت: در ساعت ۲۰:۳۱ دقیقه امشب یک مورد حادثه آتش سوزی در یکی از مغازه‌های واقع در مجتمع تجاری تیراژه واقع در بزرگراه آیت الله اشرفی اصفهانی به سمت میدان صادقیه به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد. 

وی با بیان اینکه بلافاصله ۴ ایستگاه به همراه خودروهای تنفسی به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: یکی از مغازه‌های واقع در طبقه منهای یک دچار حریق شده است البته هنوز کاربری این مغازه مشخص نیست اما با توجه به اینکه دو کپسول گاز از این مغازه خارج شده است، به احتمال زیاد این مغازه در زمینه اغذیه فروشی و فست فودی فعالیت می‌کرده است. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: نیروهای آتش نشانی همچنان در حال عملیات و لکه گیری هستند. کسبه از محل خارج شده اند. آتش نشانان نیز از همان دقایق اولیه همزمان با عملیات اطفاء عملیات جستجو را نیز آغاز کرده‌اند و همچنان هم ادامه دارد. تاکنون نیز موردی از محبوس شدگی گزارش نشده است. 

به گفته ملکی عملیات همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز