خبرگزاری کار ایران

ملکی به ایلنا خبر داد:

فوت یک کارگر به دلیل ریزش چاه

asdasd
کد خبر : ۹۰۲۰۵۰

سخنگوی سازمان آتش نشانی از جان باختن یک کارگر طی حفر چاه در یک زمین گودبرداری شده خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۷:۳۷ عصر امروز یک مورد حادثه ریزش چاه در محل گودبرداری شده در محله گیشا، انتهای خیابان کارگری به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی اطلاع داده می شود. 

وی با بیان اینکه بلافاصله ۲ ایستگاه به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل حادثه یک مکان گودبرداری شده بود به وسعت حدود ۴۰۰ متر بود که به عمق ۵ متر گودبرداری شده بود. یک کارگر مشغول حفر یک چاه در زمینی گودبرداری شده بود که به علت ریزش بخشی از خاک روی این فرد، محبوس شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه زمانی که آتش نشانان به محل رسیدند این کارگر به صورت کامل مدفون شده بود، تصریح کرد: پیش از رسیدن آتش نشانان سایر کارگران مشغول عملیات شده بودند و بخشی از بدن این فرد را از داخل خاک بیرون آورده بودند. آتش نشانان ایمن سازی‌های لازم را انجام دادند و پس از مدتی تلاش، این فرد را از داخل خاک خارج کردند.

ملکی خاطرنشان کرد: این فرد که مرد حدودا ٣٠ ساله بود و تابعیت کشور افغانستان را داشت به عوامل اورژانس تحویل داده شد که پس از بررسی‌های علائم حیاطی وی، متاسفانه مشخص شد که جان خود را از دست داده است. در نهایت محل ایمن سازی شده و ساعت ١٨:٠٩ دقیقه عملیات به پایان رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز