خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی به ایلنا خبر داد:

انجام ۸۴ عملیات آتش‌نشانی/وضعیت در بسیاری از مناطق پایدار است

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۷۸۹

سخنگوی سازمان آتش نشانی از ۸۴ عملیات در آخرین چهارشنبه سال توسط نیروهای آتش نشانی خبر داد و گفت: در بسیاری از نقاط شهر وضعیت پایداری گزارش شده است.

«جلال ملکی» سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین جزییات حوادث چهارشنبه آخر سال گفت: تا ساعت ۲۱ امشب تماس های زیادی با سازمان آتش نشانی برقرار شده است و در نهایت ۸۴ مورد از این تماس ها عملیاتی شده است.

وی ادامه داد: بیشتر آتش سوزی ها در معابر مانند درخت، فضای سبز، سطل مکانیزه زباله بود همچنین چندین مورد آتش سوزی در انبار و منزل اعلام شده بود که هنوز هیچ کدام از این حریق ها محرز نشده که ارتباطی با حوادث مربوط به چهارشنبه آخر سال داشته است. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد: تنها حادثه آتش سوزی در منزل که مرتبط با حوادث آخرین چهارشنبه سال بود در ساعت ۱۲:۳۶ ظهر امروز اتفاق افتاده بود. 

ملکی تصریح کرد: به گزارش همکاران ما در سطح شهر امسال در محل های مستقر شده‌شان وضعیت پایداری شاهد هستند البته در برخی از مناطق نیز مردم بدون توجه به هشدارها مانند سالهای گذشته در سطح خیابان ها هستند. از کسانی که به صحبت های کارشناسان نیز توجه کرده و در خانه ماندن تشکر می کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز