خبرگزاری کار ایران

یک مصدوم به دلیل حریق و انفجار در کارگاه شارژ سیلندرهای گاز

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۲۵۷

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق و انفجار در پی حادثه‌ای در یک کارگاه شارژ سیلندرهای گاز خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ٢٠:۴٩ دقیقه امشب یک مورد حادثه آتش‌سوزی و انفجار در یک کارگاه شارژ سیلندر در محدوده خیابان مجیدیه، خیابان ریحانی جنوبی به سامانه ١٢۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله سه ایستگاه به محل اعزام شد، ادامه داد: محل آتش‌سوزی یک زمینِ باز بود که فردی در محل اقدام به نگهداری، عرضه و شارژ سیلندرهای گاز می‌کرد. بیش از ١۵٠ دستگاه سیلندرهای ١١ کیلویی و پیک‌نیکی در حجم زیاد نگهداری می‌شد که پیش از رسیدن آتش‌نشانان چند مورد انفجار داشت.

سخنگوی سازمان آتش نشاینی با بیان اینکه زمانی که آتش‌نشانان به محل رسیدند بخش زیادی از این سیلندرها شعله‌ور بود، تصریح کرد: خوشبختانه منزل مسکونی در مجاورت این محل وجود نداشت، اما فردی که در آن لحظه در محل حادثه در حال کار بود، دچار سوختگی و مصدوم شد.

ملکی ادامه داد: از چند طرف عملیات اطفا آغاز شد و با تصمیمات خوب آتش‌نشانان پس از مدتی تلاش، آتش تحت کنترل درآمد. هم‌اکنون حریق به صورت کامل اطفا شده و لکه‌گیری نیز انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: طی مدت گذشته چند بار شاهد وقوع این دسته از حوادث بودیم و در مواردی هم تلفات جانی داشتیم، از افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند خواهش می‌کنیم که جان شهروندان را به خطر نیندازند و محل کار خود را به محل امن‌تری منتقل کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز