خبرگزاری کار ایران

پیشنهاد مدیریت بحران تهران برای واگذاری ۱۰۰ زمین ۲۰۰ متری به اورژانس

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۹۹۵

سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از پیگیری برای اختصاص حدود ۱۰۰ قطعه زمین ۲۰۰ متری در سطح شهر تهران به اورژانس کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی نصیری پس از نشست هماهنگی و بررسی زمینه های همکاری سازمان مدیریت بحران شهر تهران و سازمان اورژانس کشور درباره جزئیات این جلسه گفت:‌ در این نشست که با جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور برگزار شد، در خصوص موضوعاتی مانند بیمارستان های فرسوده تهران، مشکل تعدد شماره های تماس اضطراری و مدیریت غیرمتمرکز، نیاز سازمان اورژانس به ظرفیت های موجود در پارک ولایت و توسعه امداد هوایی، مشکلات مربوط به فضا و امکانات پایگاه های سازمان اورژانس، موضوع آب اضطراری شهر تهران و ظرفیت هایی که می توان در این راستا در بیمارستان ها بوجود آورد و تیم های درمان اضطراری، گفت و گو و تبادل نظر شد.

وی افزود: در این نشست مقرر شد مباحثی از جمله اهداء زمین توسط شهرداری تهران به سازمان اورژانس برای احداث پایگاه های مناسب خدمات اورژانس یعنی در حدود۱۰۰ قطعه زمین ۲۰۰ متری در سطح شهر تهران، تخصیص فضا و امکانات بیشتر در پارک ولایت به سازمان اورژانس برای برنامه ریزی پاسخ در زمان بحران،  همچون فضای برپایی بیمارستان های صحرایی و امکانات پشتیبانی و عملیاتی امداد هوایی برای طرح و تصویب در شورای اسلامی شهر تهران مطرح شود.

نصیری با بیان اینکه احداث ۵ بیمارستان مقاوم برای زمان بحران با بخش های ویژه تروما نیز از دیگر مواردی بود که درباره آن بحث شد، گفت: احداث مخازن آب اضطراری در بیمارستان های سطح شهر تهران به‌ویژه در بیمارستان های نظامی، راه اندازی مجدد طرح تیم های درمان اضطراری ویژه بلایا بر اساس الگوهای بین المللی در راستای اجرای طرح ملی ایسناراگ و ... نیز از دیگر موضوعات مورد توافق برای طرح در شورای اسلامی شهر تهران بود.

به گفته سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در این دیدار مقرر شد پیگیری طرح SOS  یا به عبارتی دیسپچینگ مشترک شهری و اتصال کلیه شماره ها به یک مرکز اصلی در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز