خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

بیشترین تصادفات برای کارگران حین آبیاری درختان در خیابان‌ و بزرگراه‌ها رخ می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۳۹۵

عضو شورای شهر تهران گفت: بیشترین تصادفات برای کارگران حین آبیاری درختان در وسط خیابان‌ها و بزرگراه‌ها ایجاد می‌شود و بسیار پرمخاطره است بنابر این این موضوع باید در کنار خیابان و پیاده‌راه‌ها مدنظر قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدجعفر تشکری هاشمی پس از  استماع گزارش مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: انتظار ما از شهرداری در برخورد با پاندمی کرونا بسیار بیشتر بود ولی متأسفانه فعالیت ویژه‌ای نمی‌بنیم و حتی اقدامی هم در مورد مسائل ابتدایی جهت مقابله با این ویروس صورت نگرفته است.

تشکری هاشمی با اشاره به بازدیدی که روز گذشته از یک ایستگاه مترو داشت، گفت:  مشخص شد هیچکسی رعایت پروتکل‌ها توسط شهروندان را کنترل نمی‌کند به طور مثال ماسک نزدن مسافران کنترل نمی‌شود و ضدعفونی محیط در مترو هم ضعیف است.

او در ادامه با بیان اینکه باید طرحی جهت مقابله با کرونا پیگیری شود گفت: نباید توپ را به میدان دیگری انداخت. تشکری هاشمی با اشاره به پسماندهای بیمارستانی گفت: پسماندهای بیمارستانی هم معضلی است که باید پیگیری شود. افزوده شدن این پسماندها به داخل مخازن زباله سبب بیماری‌زایی و آسیب به زباله‌گردها هم می‌شود بنابراین باید به شکل عملی این قضیه مورد پیگیری قرار گیرد.

تشکری هاشمی همچنین به مسأله تبلیغات شهری نیز اشاره کرد و گفت: نوع تبلیغات شهری پیوست ترافیکی ندارد.نور شدید معابر ناشی از این تبلیغات، نوشته‌های طولانی و نامناسب بودن محل سازه‌ها از جمله مسائلی است که باید پیگیری شود.

او درباره ثبت جهانی خیابان ولیعصر نیز گفت: باید ابعاد حقوقی، اجتماعی و اقتصادی مالکان نیز لحاظ شود و بررسی کنیم که اگر این خیابان ثبت جهانی شود چه پیامدهایی ممکن است به همراه داشته باشد.

تشکری هاشمی همچنین به هرس نشدن به موقع شاخ و برگ درختان در میان بزرگراه‌ها و خیابان‌ها اشاره کرد و گفت: بیشترین تصادفات برای کارگران حین آبیاری درختان در وسط خیابان‌ها و بزرگراه‌ها اتفاق می افتد و بسیار پرمخاطره است بنابر این این موضوع باید در کنار خیابان و پیاده‌راه‌ها مدنظر قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز