خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

با بازگشایی مدارس، ناوگان اتوبوسرانی و ریلی پاسخگوی مسافران نیست

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۶۲۵۸

عضو شورای شهر تهران گفت: سال تحصیلی را در پیش داریم و در این شرایط نه ناوگان اتوبوسرانی با وضعیت فعلی پاسخگو خواهد بود و نه شرایط ناوگان ریلی.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید احمد علوی  در جریان جلسه امروز شورای شهر تهران پس از ارائه گزارش معاون حمل و نقل و ترافیک گفت: ایشان از همکاران خوب ما در شهرداری هستند و همانگونه که آقای مهندس چمران نیز ذکر کردند بحث تامین مالی و برنامه ریزی می تواند بخش زیادی از مشکلات را حل کند. نمی‌توانستیم انتظار حل تمام مشکلات را در این ۲ سالی که آقای هاشمی حضور داشتند داشته باشیم اما با این حال برخی دغدغه ها وجود دارد که به آنها اشاره می کنم.

او دامه داد: بحث نگهداشت المان های ترافیکی شهر از موضوعات مهمی است که اکنون شرایط خوبی ندارد. به طور مثال زمان قطعی برق شاهد بودیم که یو پی اس ها جواب نداد و مشکلاتی ایجاد کرد.

 علوی گفت: دیگر مشکل پیش رو شروع سال تحصیلی در مهرماه است. ما زمان زیادی نداریم و حتما دکتر جاوید هم تا زمان استقرار اقای زاکانی تدبیر می‌کنند چرا که با توجه به روند واکسیناسیون انتظار می رود که مدارس و دانشگاه ها بازگشایی شوند.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: در این میان نه ناوگان اتوبوسرانی با وضعیت فعلی پاسخگو خواهد بود و نه شرایط ناوگان ریلی ما پاسخگو خواهد بود.انتظار معجزه از آقای هاشمی نداریم، ما نیز در کنارشان هستیم تا کمک کنیم که انشالا برای این پیک ترافیکی تدبیری شود.

او در ادامه با اشاره به تکمیل نشدن پایانه شرق تهران گفت: انشالا که چند درصد باقیمانده حل شود چرا که مشکلاتی در خیابان دماوند ایجاد کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز