خبرگزاری کار ایران

تذکر درباره عدم همکاری شهرداری با برخی هیات‌های مذهبی

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۳۲۲

عضو شورای شهر تهران گفت: پل مکانیزه کنار مسجدالنبی هفت حوض مدتها است خراب است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی اقراریان، عضو شورای شهر تهران پس از استماع گزارش معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: در بازدید از ایستگاه ۱۲۰ آتش نشانی دیدم که محل استراحت، سرویس بهداشتی، محل تغذیه پرسنل در یک فضا ایجاد شده و این در شرایطی است که در مجاورت آن یک فضای متعلق به اتوبوسرانی را داریم که بلا استفاده است و با یک هماهنگی امکان استفاده از آن فراهم است و با قید فوریت این امکان را فراهم کنید.

او ادامه داد: در بازدید از منطقه ۸ شاهد بودم پل مکانیزه کنار مسجدالنبی هفت حوض مدتها است خراب است و شهردار منطقه توجیه کردند اما با معاون شهردار تماس گرفتم و یک پیمانکار فرستادند. برای حل مشکل پل مشکل مالی وجود ندارد و یک عدم انسجام در بین معاونت های شهرداری مناطق کاملا مشهود است که این به دوره گذار بر می گردد و باید تدبیر شود.

اقراریان ادامه داد: مسأله پارک ها مورد دیگر است.در بازدید از بوستان فدک شاهد بودیم اراذل و اوباش در منظر عمومی در حال مصرف مواد مخدر بودند، در شرایطی که قمه و چاقو نیز داشتند.در همان منطقه شهرداری با هیات های مذهبی همکاری ندارد، که به آقای جاوید این مسأله را اعلام کردم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز