خبرگزاری کار ایران

درخواست برگزاری آزمون تبدیل وضعیت شهرداری

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۱۶۳

عضو شورای شهر تهران از سرپرست شهرداری درخواست کرد تا آزمون تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری را با اعمال تغییرات برگزار کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ناصر امانی در جریان چهارمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری گفت: در شورای قبل مصوبه‌ای درباره آیین نامه مالی و معاملاتی سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری را تصویب کرده و شهرداری را ملزم کردند که اگر تا تاریخ ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۰ آیین نامه‌های معاملاتی سازمان‌هاو شرکت‌ها را در شورا به تصویب نرساند از این تاریخ باید به آیین نامه مالی و معاملاتی شهرداری تهران برگردند.

او ادامه داد: عملا فلسفه وجودی تاسیس سازمان‌ها و شرکت‌ها را با این مصوبه از حیز انتفا خارج کردند و اگر شهرداری بخواهد آنرا اجرائی کند به معنی قفل و تعطیل شدن سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری است.

امانی گفت: البته شهردار قبلی این مصوبه را ابلاغ نکردن و به نظر من کار درستی کرده است اما این یک مصوبه قانونی است و همه معاملات و اقداماتی که سازمان‌ها و شرکت‌ها از این تاریخ به بعد انجام دادند ممکن است توسط نهادهای نظارتی به استناد این مصوبه برای آنها دردسر آفرین شود.

او گفت: درخواست من این است شورا در قالب یک طرح دو فوریتی و یا سرپرست شهرداری در قالب یک طرح دو فوریتی ارائه دهد تا لغو شود و مشکلی برای مدیران و کارکنان ایجاد نشود.

عضو شورای شهر تهران افزود: همچنین درباره آزمون تبدیل وضعیت شهرداری با اعتراضات ما و نهادهای نظارتی متوقف شد تا دو سه اصلاح انجام و بعد اجرایی شود. از جمله اینکه شرط حداقل سه سال سابقه خدمت پیش بینی شود و از بیرون کسی جذب جدید شهرداری نشود. که می توانست بعد از شروع کار شورای ششم انجام شود و پرسنل منتظر برگزاری آزمون هستند.

امانی گفت: سرپرست شهرداری با هماهنگی سازمان بازرسی آیین نامه را  اصلاح و ابلاغ کنند. البته این پیشنهاد را نیز دارم که پرسنل قراردادی هادیان شهر که کارمند هستند نیز بتوانند در این آزمون شرکت کنند که شهرداری باید درباره آن تصمیم بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز