خبرگزاری کار ایران

تصویب جایگاه «فدراسیون ورزش دانش‌آموزی» در بالاترین سطح از سوی هیأت وزیران

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۲۲۹

جایگاه فدراسیون ورزش دانش‌آموزی در اساسنامه مصوب فدراسیون‌های ورزشی کشور تصویب شد.

به گزارش ایلنا، حسین بابویی رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی در تشریح این مصوبه، خطاب به رؤسای هیأت‌های ورزشی و رؤسای انجمن‌های ورزشی، اعلام کرد: این مصوبه با هدایت و راهبری، وزیر آموزش و پرورش، معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، وزیر ورزش و جوانان و  پیگیری‌های مجدانه و مستمر همکاران فدراسیون ورزش دانش‌آموزی طی ۳ سال اخیر نتیجه داد و جایگاه این فدراسیون بنیادی در اساسنامه مصوب فدراسیون‌های ورزشی کشور در بالاترین حد ممکن دیده شده و تصویب شد.

وی ادامه داد: به استناد بند ۸ماده ۱۳این اساسنامه‌، رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی و یا نماینده‌ رسمی آن، به عنوان یک عضو رسمی، در مجامع تمامی فدراسیون‌های ورزشی کشور با حق رأی عضو بوده و حضور خواهد داشت. همچنین به استناد بند «۸» ماده «۱۸» این اساسنامه، یک نفر از فدراسیون ورزش دانش‌آموزی، به عنوان عضو اصلی، در هیأت رئیسه‌ تمامی فدراسیون‌های ورزشی، عضویت خواهد داشت.

رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی در پایان خاطر نشان کرد: در اساسنامه پیشین، هیچ نامی از فدراسیون ورزش دانش‌آموزی وجود نداشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز