خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور خبر داد؛

تخصیص کامل اعتبارات سال ۱۴۰۰سازمان نوسازی مدارس در سه ماهه اول سال

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۷۲۹

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: اعتبارات سال ۱۴۰۰ سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در سه ماهه اول تخصیص صددرصدی یافت.

به گزارش ایلنا، مهراله رخشانی مهر با اعلام این خبر گفت: در سه ماهه اول سال ۱۴۰۰ اعتباری بالغ‌بر ۴۵ هزار و ۱۷۳ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای پیوست ۱ سال ۱۴۰۰ این سازمان تخصیص یافت. 

وی با اشاره به همکاری خوب سازمان برنامه و بودجه کشوردر تامین منابع موردنیاز جهت مدرسه‌سازی، افزود: درحال برنامه ریزی برای توزیع اعتبارات بین استان‌ها هستیم تا فرایند احداث و تکمیل فضاهای آموزشی بدون وقفه ادامه یابد. 

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با تشریح بودجه عمرانی آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۰، اظهار کرد: دی ماه سال ۱۳۹۶ تخصیص‌های سازمان نوسازی مدارس کشور در تمام ردیف‌ها صفر بود و هیچ پولی بابت مدرسه‌سازی تخصیص داده نشده بود، ولی در سه ماه باقی مانده از سال ۱۳۹۶ تلاش کردیم و توانستیم حدود ۴۸۰ میلیارد تومان تأمین کنیم و به پروژه‌ها تخصیص دهیم. 

گفتنی است، در سال گذشته بیش از ۱۴ هزار و ۸۰۰ کلاس درس جدید در کشور به بهره‌برداری رسید و آمار مدارس نیازمند تخریب و بازسازی و مقاوم‌سازی با کاهش ۱۰درصدی به ۱۹.۵ درصد تنزل یافت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز