خبرگزاری کار ایران

آماده باش گسترده پایگاه‌های امداد و نجات هلال احمر کشور در پی بارش برف و برودت هوا

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۸۶۹

سخنگوی جمعیت هلال احمر از آماده باش گسترده پایگاه های امداد و نجات هلال احمر کشور در پی بارش برف و برودت هوا خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد حسن قوسیان مقدم سخنگوی جمعیت هلال احمر با توجه به بارش برف و برودت هوا از آماده باش تمامی امداد گران و نجاتگران در  پایگاه های امداد و نجات کشور خبر داد و گفت: امروز، در پی بارش شدید برف و کولاک در محورهای مختلف مواصلاتی کشور نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در حال امداد رسانی هستند.

وی ادامه داد: نیروهای عملیاتی در محور چالوس، اشتهارد، گردنه طالقان مشغول امداد رسانی و اسکان اضطراری هستند.

سخنگوی جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: در اتوبان زنجان به قزوین به علت بارش برف و برودت هوا و همچنین تصادف زنجیره ای امداد رسانی در حال انجام و اسکان اضطراری انجام می شود.

وی ادامه داد: در ۹ شهرستان استان گیلان شاهد برف و کولاک هستیم و امدادگران در حال خدمات رسانی به هموطنان هستند. همچنین در محور خلخال تردد به سختی انجام می شود و امدادگران مشغول امداد رسانی هستند.

وی ادامه داد: در تمامی پایگاه های امداد و نجات، امدادگران و نجاتگران در حالت آماده باش قرار دارند و آماده هستند به محض وقوع حادثه خدمات امدادی را به هموطنان انجام دهند.

قوسیان مقدم تاکید کرد: به تمامی هموطنان توصیه می کنیم با توجه به بارش های اخیر از مناطق کوهستانی عبور نکنند و در صورت ضرورت با تمامی تجهیزات زمستانی این مسافرت ها انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز