خبرگزاری کار ایران

پیرو اعلام شکایت؛

ملاحظات زیست‌محیطی بیمارستان صارم بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۲۹۳۸

رئیس اداره پایش و نظارت اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار از بررسی ملاحظات زیست محیطی بیمارستان صارم، در پی شکایت از این بیمارستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، غلامرضا پدیدار با بیان اینکه گزارشی از هیأت مدیره شهرک مسکونی اکباتان مبنی برمشاهده خروج دود از بیمارستان صارم و احتمال زباله سوزی در این بیمارستان واصل شد گفت: طی بازدیدی میدانی از سوی واحد گشت و پایش به اتفاق کارشناس اداره محیط زیست شهر تهران و رییس اداره محیط زیست شهرداری منطقه 5 وضعیت محیط زیستی بیمارستان صارم مورد بررسی قرار گرفت.

 رئیس اداره پایش و نظارت اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار تصریح کرد: دراین بازدید، بخشهای مختلف بیمارستان، اعم از موتورخانه، انبار، محل دپو و نگهداری زباله، اتوکلاو و.. موردبررسی قرارگرفت و گزارش لازم از واحد HSE بیمارستان نیز اخذ گردید. 

پدیدار با بیان اینکه -دودکش مورداشاره در گزارش مربوط به خروجی موتورخانه بیمارستان می باشد گفت: بی خطرسازی زباله های خطرناک و عفونی، توسط دستگاه بی خطرساز (اتوکلاو) انجام می گردد و آثار زباله سوزی مشاهده نشد.

براساس اعلام روابط عمومی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران؛ به گفته وی این بیمارستان قراردادحمل و دفع پسماندعفونی وآنالیز پساب خروجی تصفیه خانه را دارا می‌باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز