خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر آموزش و پرورش:

امر به معروف و نهی از منکر را باید از اداره و دفاتر خود در وزارت آغاز کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۱۸۱۷

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: وظیفه شرعی امر به معروف و نهی از منکر را باید از اداره و دفاتر خود در وزارت آغاز کنیم، و بعد به مدارس کارکنان، معلمان و کادر اجرایی برسیم. 

به گزارش ایلنا، اصغر باقرزاده به عنوان جانشین وزیر آموزش و پرورش در شورای امر به معروف و نهی از منکر با تسلیت ایام فاطمیه (س) اظهار داشت: موضوع امر به معروف و نهی از منکر بیش از اینکه یک بحث اداری، ستادی و دستورالعملی باشد، یک «وظیفه شرعی» است و در ایفای نقش خود باید به این سوال پاسخ دهیم که به چه نحوی این واجب را دنبال کنیم و ترویج دهیم. 

وی افزود: دستورالعملی در این باره آماده شده است و لازم است جدولی از مصادیق معروف و منکر از سوی اعضای شورا تهیه شود. 

جانشین رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر ضمن بیان برخی از مصادیق معروف و منکر تاکید کرد: باید از اداره، بخش و دفتر خود این موضوع‌ها را آغاز کنیم و سپس به مدارس، کارکنان، معلمان و کادر اجرایی برسیم و این امر را توسعه دهیم. 

گفتنی است؛ تعیین اولویت‌های مصادیق امر به معروف و نهی از منکر و ابلاغ دستورالعملی پیرامون این امر از سوی اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر در این جلسه مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز