خبرگزاری کار ایران

معاون پرورشی و فرهنگی:

دستگاه تعلیم و تربیت، رکن اساسی جامعه است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۲۸۰

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش تأکید کرد: دستگاه تعلیم و تربیت، رکن اساسی جامعه است.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، «اصغر باقرزاده» در آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، ضمن تسلیت ایام سوگواری بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) با اشاره به اهمیت دستگاه تعلیم و تربیت به عنوان رکن اساسی در جامعه، گفت: باید در انجام خدمت خود به دنبال رستگاری در آخرت باشیم که این امر با توکل به خداوند که خود شاهد همه امورات است، محقق خواهد شد. 

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: سعادتمندی در دنیا و آخرت تنها با لطف و رحمت خداوند امکان‌پذیر است که باید پروردگار متعال از کوتاهی‌های ما بگذرد تا سعادت اخروی حاصل شود. 

باقرزاده همچنین از زحمات «علیرضا صیادی» سکاندار پیشین آموزش و پرورش آذربایجان شرقی تشکر کرده و خاطرنشان کرد: تصمیم بر این شده که یک روحانی عزیز و فرهیخته از جمع همکاران رسمی آموزش و پرورش و کسی که سال‌های متمادی در خدمت نظام تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش بوده به سرپرستی اداره کل آموزش و پرورش این استان منصوب شود و این را به فال نیک می‌گیریم. 

وی برای حجت الاسلام و المسلمین «علی‌پور رادی» آرزوی موفقیت کرد و حکم سرپرستی او را که از سوی «یوسف نوری» وزیر آموزش و پرورش صادر شده بود، به این معلم روحانی داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز