خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر وزارتی پیشنهاد داد؛

ضرورت ایجاد شبکه‌ای از دانش‌آموزان توانمند برای الگوسازی فعالیت‌های پرورشی

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۵۴۰۱

مدیرکل دفتر وزارتی در گردهمایی معاونین پرورشی و فرهنگی استان‎‌های کشور بر ضرورت ایجاد شبکه‎‌ای از دانش‌آموزان توانمند برای الگوسازی فعالیت‎‌های پرورشی تصریح کرد.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، حجت الله الماسی اظهار کرد: باید شبکه‎ای از دانش آموزان توانمند جهت راهبری امور پرورشی را شناسایی و ایجاد کنیم، دانش آموزانی که می‎توانند رهبری کنند، الگو شوند و مورد توجه واقع شوند، اهمیت بالایی دارد.

الماسی تصریح کرد: اگر از هر مدرسه تعدادی از این گونه دانش آموزان انتخاب شوند، حرف آنان اثرگذار خواهد بود و می‎توان با ارتقای توانایی‌های آنان، در مدارس کشور اتفاقات خوبی رقم زد. دانش آموزان ظرفیت جریان‌سازی دارند و باید همسو باهم و در یک جبهه واحد علیه جریان‎‌های انحرافی بایستند.

مدیرکل دفتر وزارتی استفاده از ظرفیت تشکل‎ های دانش آموزی مانند سازمان بسیج دانش آموزی، اتحادیه انجمن‎ های اسلامی دانش آموزان و سازمان دانش آموزی در برنامه ها را از مهم‎ترین راهبردهای فعالان پرورشی ذکر کرد.

وی افزود: اصل معاونت پرورشی و فرهنگی نیروی انسانی متعهد و خبره است که باید به این اصل توجه ویژه شود، این فعالیت یکی از اولویت‎ های وزارت آموزش و پرورش است.

الماسی تاکید کرد: تمام فعالیت‌ها با همکاری مدیران مدارس شکل می‎‌گیرند پس باید به مدیران نیز اهمیت بالایی دهیم، بنابراین مدیران در حال ارزیابی هستند و کارنامه یکساله آنان به زودی استخراج می‌شود.

شایان ذکر است در ادامه این نشست، برخی از معاونان پرورشی و فرهنگی استان‎ها به بیان نکاتی پیرامون مسائل مختلف این حوزه پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز