خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

کمبودی در تامین میوه شب یلدا در ارومیه وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۲۲۳

خریداری یک هزارتن هندوانه برای تنظیم بازار یلدا

رئیس اتحادیه میوه و تره بار شهرداری ارومیه گفت: هیچ گونه کمبودی در تامین میوه شب یلدا در ارومیه وجود ندارد.

یحیی آرنگ پور در گفت و گو با ایلنا،  با اشاره به فرارسیدن شب یلدا، در خصوص تهیه هندوانه شب یلدا گفت: جهت تنظیم بازار یلدا در ارومیه تاکنون یک هزار تن هندوانه هریداری شده است.

وی افزود: قیمت هندوانه نسبت به سال قبل افزایش چشمگیری نداشته است بطوریکه  در حال حاضر  قیمت هر کیلو هندوانه درجه ۲ در بازار ۱۰هزار تومان و هنوانه درجه یک  از ۱۶ هزار تومان تا ۲۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار شهرداری ارومیه، با اشاره به انبار کافی مرکبات و سیب در سردخانه ها برای شب یلدا نیز یاد آور شد: در حال حاضر قیمت هر کیلو سیب ارومیه  در میدان ۲۵ هزار  تومان، هرکیلو سیب کوهپایه ۳۰هزار تومان و سیب مراغه نیز به قیمت هرکیلو ۳۵هزار تومان بفروش میرسد.

آرنگ پور افزود: سیب مورد نیاز شب یلدا در ارومیه از باغات استان تامین شده و اگر نیاز بازار تامین نشود اقدام به خرید سیب از سایر استان ها خواهیم کرد.

وی افزود: انار در سردخانه‌ها به میزان کافی ذخیره شده است و قیمت آن در بازار بین ۱۰ تا ۵۰ هزار تومان بوده و همچنین قیمت هر کیلو پرتقال  شمال  ۱۰ تا ۲۲ هزار تومان، پرتقال جنوب نیز ۴۵ تا ۵۰ هزار تومان تعیین شده است.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار ارومیه در خاتمه تاکید کرد: میوه شب یلدا با قیمت عای تعیین شده در تمامی ۵۰۰ غرفه سطح شهر ارومیه موجود بوده و شهروندان می توانند از این غرفه ها میوه شب یلدای خود را با قیمت اعلام شده تهیه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز