خبرگزاری کار ایران

قهرمانان مسابقات بسکتبال ۳ به ۳ رده‌های سنی آذربایجان‌غربی مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۳۶۰

تیم های بسکتبال مهاباد،میاندوآب و سردشت عنوان قهرمانی مسابقات بسکتبال ۳ به ۳ رده های سنی آذربایجان غربی را کسب کردند.

به گزارش ایلنا، مسابقات بسکتبال سه به سه رده‌های سنی استان آذربایجان‌غربی به میزبانی بوکان با شناخت تیم‌های قهرمان زیر ۱۴، زیر ۱۶ و زیر ۱۹ سال به پایان رسید.

در رده سنی جوانان زیر ۱۹ سال در دیدار فینال تیم "مهاباد" با برد ۲۱ بر ۱۹ مقابل "بیرثانیه" قهرمان شد و در دیدار رده‌بندی، تیم "اروم کناف ارومیه" با برد ۱۹ بر ۱۵ برابر "کبک خرامان پیرانشهر" سوم شد.

در دیدار فینال رده سنی نوجوانان زیر ۱۶ سال،  تیم "قوشاچای میاندوآب" ۱۷ بر ۱۰ "نوجوانان ارومیه" را برد و بر سکوی نخست ایستاد و در دیدار رده‌بندی "آینده سازان بوکان" با برد ۱۷ بر ۱۵ مقابل "نوجوانان مهاباد" به مقام سوم رسید.

در رده سنی نونهالان زیر ۱۴ سال هم عنوان قهرمانی به تیم "ذاب سردشت" رسید که در دیدار پایانی ۱۱ بر ۶ "خانه بسکتبال ارومیه" را شکست داد و در بازی رده‌بندی، "مهاباد" ۹ بر ۷ "آینده بوکان" را شکست داد و سوم شد.

در این مسابقات ۲۷ تیم (۱۰ تیم در رده نونهالان، ۹ تیم در رده نوجوانان و ۸ تیم در رده جوانان) حضور داشتند و در ۴۹ بازی به رقابت پرداختند.

در پایان این رقابت‌های اسماعیل نوری رییس هیات بسکتبال آذربایجان‌غربی در پیامی از تلاش‌های مسئولین شهری شهرستان بوکان و مسئولین برگزاری این مسابقات تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز