خبرگزاری کار ایران

بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا؛

مهرام قهرمان غرب آسیا شد / ششمین قهرمانی آسیایی نماینده ایران

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۳۴۲

تیم بسکتبال مهرام تهران موفق شد عنوان قهرمانی رقابت های بسکتبال باشگاه های غرب آسیا را کسب کند.

تیم بسکتبال مهرام تهران موفق شد عنوان قهرمانی پانزدهمین دوره رقابت های بسکتبال باشگاه های غرب آسیا را کسب کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم های مهرام تهران و پتروشیمی بندرامام از ساعت ۱۸ در دیدار فینال پانزدهمین دوره رقابت های بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم رفتند که در پایان تیم بسکتبال مهرام موفق شد با برتری ۹۰ بر ۷۳ بر رقیب دیرینه خود عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص دهد.

در این بازی پتروشیمی بازی را بهتر آغاز کرد و تیم برتر میدان بود و موفق شد در کوارتر نخست با نتیجه ۲۱ بر ۱۷ برنده از زمین مسابقه خارج شود. در کوارتر دوم نیز اگرچه مهرامی ها تلاش بسیاری برای جبران امتیازهای عقب افتاده به خرج دادند ولی پتروشیمیبود که ۲۲ بر ۱۷ این کوارتر را نیز به سود خود به پایان برد تا با به صدا در آمدن سوت پایان نیمه نخست این پتروشیمی باشد که با برتری ۴۳ بر ۳۴ به رختکن برود.

در کوارتر سوم این مهرام بود که بازی را بهتر آغاز کرد و موفق شد امتیازهای عقب افتاده را جبران کند و در پایان ۲۹ بر ۱۶ کوارتر را به پایان برد تا نتیجه بازی در پایان کوارتر سوم ۶۳ بر ۵۹ به سود مهرامی ها باشد. صمد نیکخواه بهرامی و حامد حدادی بازی خوبی را در این کوارتر به نمایش گذاشتد تا ورق بازی به سود مهرام برگردد. در کوارتر چهارم نیز مهرام تیم برتر میدان بود و موفق شد ۲۷ بر ۱۴ کوارتر پایانی را به سود خود رقم بزند تا در مجموع با برتری ۹۰ بر ۷۳ برای ششمین بار عنوان قهرمانی باشگاه های غرب آسیا را به خود اختصاص دهد.

در پایان جام قهرمانی این دوره از رقابت ها توسط کیومرثهاشمی رئیس کمیته ملی المپیک به صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم مهرام اهدا شد تا کاپیتان تیم ملی کشورمان جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

در پایان این رقابت ها مهرام به عنوان قهرمان، الکهرباء عراق تیم سوم و ASU نماینده اردن عنوان تیم چهارم این دوره از رقابت ها ۳ سهمیه غرب آسیا هستند که در رقابت های جام باشگاه های آسیاحضور خواهند یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز