خبرگزاری کار ایران

در ۶ ماه گذشته انجام شد؛

تعویض بیش از ۸۰۰ فقره کنتور آب در شهرستان خوی

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۴۳۴۳

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی از تعویض ۸۲۹ فقره کنتور آب از ابتدای امسال خبرداد.

به گزارش ایلنا، یداله سلطانی اظهار کرد: تعویض کنتورهای خراب و فرسوده علاوه بر اینکه از پرت بیش ‌از اندازه آب و اثرات منفی آن بر تأسیسات آب‌رسانی جلوگیری می‌کند، شرایط لازم جهت کنترل مصرف و خدمات‌رسانی شایسته‌تر به مشترکین و شهروندان را نیز فراهم می کند.

سلطانی در خصوص قرائت دستگاه‌های کنتور مشترکین افزود: درصورت مراجعه مأمورین قرائت و عدم ثبت شماره کارکرد کنتور به عناوین مختلف میانگین دوره‌های گذشته مصرف آب مشترک به عنوان علی‌الحساب تا دوره قرائت بعدی منظور می‌شود.

وی افزود: از همه مشترکین خواهشمندیم در بحث مدیریت مصرف بهینه آب شرب در فصل گرما اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و از آب شرب فقط برای مصارف شرب و خانگی استفاده کنند و به هیچ عنوان از آب شرب در موارد غیرضروری استفاده نشود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی بیان کرد: همکاران ما به صورت ۲۴ ساعته در حال پایش شبکه توزیع آب در استان هستند و در صورتی که انشعاب‌های غیر مجاز را شناسایی کنند با همکاری مناسب دستگاه قضایی حتماً جریمه‌هایی را طبق دستورالعمل برای این مشترکین متخلف اعمال خواهند کرد.

سلطانی از همه شهروندان شهرستان خوی اعم از شهر و روستا درخواست کرد که با خرید امتیاز آب، علاوه بر احترام به قانون این شرکت را در امر خطیر آبرسانی هرچه بهتر کمک کنند.

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی در راستای ارائه خدمات به شهروندان و مصرف بهینه آب در ۶ ماه گذشته  ۸۲۹ فقره کنتور آب در این شهرستان تعویض شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز