خبرگزاری کار ایران

رئیس فدرسیون والیبال ایران؛

بانوان مجوز حضور در ورزشگاه دریافت کردند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۱۹۶

رییس فدراسیون والیبال گفت: بانوان برای تماشای رقابت های والیبال قهرمانی آسیا در ورزشگاه حضور خواهند داشت.

به گزارش ایلنا، محمدرضا داورزنی در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه میزبانی ارومیه در این دوره از مسابقات والیبال مردان آسیا در حد مطلوب است به حواشی ایجاد شده توسط محمد موسوی کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان اشاره کرد و گفت: کار موسوی در انتقاد از میزبانی اشتباه بود.

رئیس فدراسیون والیبال با تقدیر از تلاش های شهردار ارومیه در جهت حضور تیم والیبال شهرداری ارومیه در لیگ برتر گفت: امسال نیز تیم والیبال  شهرداری ارومیه مجوز حضور در لیگ برتر را کسب کرده است.

داورزنی افزود: با تلاش های استاندار آذربایجان غربی میزبانی مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از تهران به ارومیه منتقل شد.

وی با اشاره به اینکه آذربایجان‌غربی از مناطق بسیار مستعد حوزه‌ والیبال در کشور است، اظهار کرد: این شهر، تعداد زیادی بازیکن هم در تیم بزرگسالان دارد و والیبال با گوشت و پوست مردم این استان عجین است.

رئیس فدراسیون والیبال در خاتمه افزود: قسمتی از ورزشگاه برای حضور بانوان اختصاص یافته است و قطعا بانوان برای تماشای رقابت های والیبال قهرمانی آسیا در ورزشگاه حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز