خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان:

متخلفان اقتصادی در آذربایجان غربی نقره داغ شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۸۳۰

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی از جریمه ۶۵ میلیارد تومانی متخلفان اقتصادی در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسین نجف زاده گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۲ هزار و ۷۳۰ پرونده در شعب تعزیرات حکومتی استان، در سه بخش  کالا و خدمات، قاچاق کالا، بهداشت، دارو و درمان مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی افزود: شعب تعزیرات حکومتی استان در رسیدگی به این تعداد پرونده متخلفان را به پرداخت ۶۵۰ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کردند.

نجف زاده همچنین از صدور مجازات‌های غیر نقدی از قبیل ضبط کالاها و ارز قاچاق و خودروهای حامل کالاهای قاچاق، تعطیلی و پلمپ واحدهای متخلف، نصب پارچه و ممهور کردن پروانه واحدهای متخلف به مهر تخلف، حبس بدل از جزای نقدی متخلفین برای برخی از متخلفان خبر داد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی در خاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت  و رسیدگی فوری به شکایات و گزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی و صنفی، قاچاق کالا و ارز  و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی  www.tazirat135.ir و یا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان گزارش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز