خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور انتظامی آذربایجان غربی خبرداد؛

آغاز طرح تشدید برخورد با وسایل نقلیه پلاک مخدوش در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۴۲۰

رئیس پلیس راهور انتظامی آذربایجان غربی اشاره به طرح برخورد با خودرو‌های پلاک مخدوش در استان از استمرار این طرح تا دستیابی به وضعیت مطلوب در حوزه انضباط ترافیکی خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ حجت مشتاق در گفت و گو با خبرنگاران، از آغاز طرح تشدید برخورد با وسایل نقلیه پلاک مخدوش در استان خبر داد و گفت:این طرح از فردا سه شنبه ۱۶ خرداد ماه در سراسر استان به اجرا در می آید.

رئیس پلیس راهور  انتظامی استان افزود: در این طرح پوشش و مخدوشی پلاک وسیله نقلیه،وسایل نقلیه فاقد پلاک، رانندگی پرخطر وحرکات نمایشی،خودروهای تغییر وضعیت‌در سطح معابر استان توسط  همکارانم در پلیس راهور با استفاده از تمامی امکانات، طرح تشدید برخورد با رانندگان متخلف را بدون اغماض اجرا خواهند کرد.

وی تاکید کرد: به استناد ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی هر فردی در ارقام و مشخصات پلاک وسیله نقلیه موتوری تغییری ایجاد و یا پلاک وسیله دیگری را به آن الصاق نماید به حبس از شش ماه تا یک سال محکوم خواهد شد.

سرهنگ،مشتاق در ادامه گفت:  در طرح برخورد با تخلفات فوق از روز سه شنبه ۱۶ خرداد، ضمن توقیف وسیله نقلیه متخلف، برای مالک آن پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی خواهد شد.

رییس پلیس راهور انتظامی استان خاطر نشان کرد: برخورد با تخلفات پوشش و مخدوشی پلاک از مطالبات شهروندان عزیز استان است و  هر راننده‌ای که به هر نحوی بحث پوشش پلاک را انجام می‌دهد، زمینه ساز هرگونه تخلف و جرمی را فراهم می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز