خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی استان:

فروش مرغ بالاتر از نرخ مصوب در آذربایجان غربی تخلف است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۰۷۷

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی آذربایجان غربی گفت : فروش مرغ بالاتر از نرخ مصوب دولتی ۶۳۰ هزار ریال تخلف است و با سودجویان در این زمینه برخورد قانونی می شود.

به گزارش ایلنا، نادر رحیمی در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: قیمت مرغ گرم هر کیلوگرم ۶۳۰ هزار ریال، مرغ منجمد ۴۳۰ هزار ریال برای مصرف کننده است و با گرانفروشان در این زمینه برخورد جدی می‌شود.

رحیمی تصریح کرد: توزیع روزانه و منظم مرغ گرم و منجمد در ایام تعطیلات نوروزی و ماه مبارک رمضان در سطح بازار استان ادامه دارد و در صورت افزایش تقاضا آمادگی عرضه بیشتر هم وجود دارد.

وی درباره افرادی که مرغ های منجمد را یخ زدایی کرده و به قیمت بالاتر عرضه می‌کنند، اظهار کرد: در صورت مشاهده این افراد متخلف پرونده قضایی تشکیل و تحویل تعزیرات حکومتی می‌شوند.

رحیمی با بیان اینکه این استان از قطب‌های تولید مرغ گوشتی است، ادامه داد: تا پایان ماه مبارک رمضان هیچ مشکلی در زمینه تامین و عرضه گوشت مرغ نخواهیم داشت چرا که جوجه ریزی در ماه‌های گذشته مطلوب بوده است و کمبودی در این زمینه وجود ندارد .

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی آذربایجان غربی اضافه کرد: گشت‌های نظارتی در استان بر روند عرضه و تقاضا در بازار نظارت مستمر داشته و با گرانفروشان و کم فروشان برخورد می‌کنند.

وی افزود:از شهروندان عزیز درخواست می‌کنیم هر گونه تخلفات صنفی اعم از گران فروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی، احتکارو سایر موارد را به سامانه‌های ۱۸۶۶، ۱۲۴ سازمان صمت یا ۱۳۵ تعزیرات حکومتی گزارش دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز