خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

بیش از ۸۰۰ راهدار آماده برگزاری طرح راهداری زمستانی در آذربایجان غربی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۸۷۱۷

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به درپیش بودن زمستان در استان گفت: ۸۴۸ راهدار با ۶۸ اکیپ مستقر در محورهای مواصلاتی آماده برگزاری طرح زمستانی در استان هستند.

پیمان آرامون در گفت و گو با ایلنا، بیان کرد: اداره کل راهداری آذربایجان غربی با استقرار و آماده باش ۱۷ باب راهدارخانه، ۶۸ پایگاه راهداری ثابت  و ۶۸ اکیپ مستقر در محورهای مواصلاتی از ۵۷۸ دستگاه انواع ماشین آلات در مدت اجرای طرح زمستانی استفاده می کند.

وی اضافه کرد: ذخیره نمک و ماسه در راهدارخانه ها و گردنه های استان به مقدار کافی، ساماندهی علائم ایمنی، تجدید خط کشی راهها به ویژه در محورهای شریانی و اصلی، تسطیح و رگلاژ، ریزش برداری و آماده سازی شانه محورها، نگهداری و برقراری روشنایی به طول ۱۲۶ کیلومتر در محورهای استان از جمله اقدامات اداره کل راهداری آذربایجان غربی برای زمستان امسال است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد:  آماده و تجهیز کردن ۲۳۱ دستگاه  ماشین آلات سنگین راهداری و ۲۲۴ دستگاه نیمه سنگین برای عملیات نمک پاشی و برفروبی،ثبت پلاک توسط سامانه هوشمند ثبت تخلفات عبور و مرور به تعداد ۴۲ سامانه از دیگر اقدامات این نهاد برای ایجاد زمستانی امن در جاده های استان است.

آرامون به وجود ۸۹ گردنه برف گیر به طول  ۶۵۳ کیلومتر  در استان اشاره کرد و گفت:راهداران در این گردنه ها در آماده باش کامل هستند تا در مواقع بحرانی به کمک رانندگان بشتابند.

وی گفت: راهداران و کارکنان این نهاد به صورت شبانه روزی از طریق تلفن گویای ۱۴۱ و شماره تلفن ۳۳۳۷۲۵۱۹ - ۰۴۴ آماده پاسخگویی به مردم در زمستان امسال هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز