خبرگزاری کار ایران

حرفه آموزی سالانه بیش از ۷۰ هزار زندانی در کشور

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۰۵۹

مدیر عامل بنیاد تعاون زندانیان کشور از حرفه آموزی سالانه بیش از ۷۰ هزار زندانی در ۲۰۰ رشته فنی حرفه ای در کشور خبر داد.

به گزارش ایلنارحیم مطهر نژاد امروز در حاشیه بازدید از کارگاه‌های تولیدی زندان مرکزی ارومیه در گفت و گو با خبرنگاران،اظهار کرد: سالانه ۷۰ هزار زندانی کشور  در ۲۰۰ رشته فنی و حرفه ای با کمک  سازمان زندان‌ها و آموزش  فنی و حرفه‌ای کشور حرفه آموخته و پس از پایان دوره حرفه آموزی گواهی فنی حرفه ای دریافت می کنند.

مطهر نژاد افزود: بنیاد تعاون زندانیان کشور در حال حاضر بیش از ۳۶ هزار هزار زندانی شاغل حقوق بگیر دارد و با کمک سازمان زندان ها و فنی حرفه ای سالانه ۷۰ هزار نفر زندانی در کشور  آموزش های فنی حرفه ای را فرا می گیرند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۲ هزار پابند الکترونیکی در کشور  در حال استفاده است و ۱۰ هزار پابند نیز تولید شده است گفت: منتظر صدور حکم برای بهره برداری از این پابندها هستیم.

مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور با بیان اینکه وظیفه بنیاد تعاون ایجاد اشتغال برای زندانیان است گفت: متاسفانه برای اشتغال زندانیان پس از آزادی در کشور راهکارهایی پیش بینی نشده است.

وی یادآور شد: لازم است خیرین،رسانه ها،کمیته امداد،بنیاد مستضعفان، بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به کمک هم در جهت اشتغال زندانیان پس از آزادی و جلوگیری از بازگشت مجدد آنها به زندان ها گام های بلندی بردارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز