خبرگزاری کار ایران

اتصال ۱۲۰۰ نانوایی در ارومیه به دستگاه کارتخوان هوشمند

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۸۲۶۲

سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی آذربایجان غربی از اتصال یک هزار و ۲۰۰ نانوایی مرکز استان به دستگاه کارتخوان هوشمند خبر داد.

امید زینالی در گفت و گو با ایلنا،با اشاره به فعالیت بیش از ۴ هزار و ۷۳۲ نانوایی در سطح استان گفت: از زمان اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها ۴ هزار و ۱۱۴ نانوایی استان به دستگاه کارتخوان هوشمند مجهز شده است.

زینالی با اشاره به تجهیز یک هزار و ۲۰۰ نانوایی در استان به دستگاه هوشمند گفت: تا پایان این هفته  تمامی نانوایی های  مرکز استان  به این دستگاه مجهز خواهد شد.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح تا ۲ هفته آینده تمام نانوایی‌ها در سطح استان به دستگاه کارت خوان هوشمند مجهز خواهند شد.

زینالی یادآور شد: در بخش هدفمندی یارانه‌ها پس از مجهز شدن تمامی نانوایی‌ها به دستگاه کارتخوان هوشمند یارانه نان به صورت هدفمند از محل پخت نان به نانوایی‌ها پرداخت می‌شود.

 سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی آذربایجان غربی  هدف از اجرای  طرح هوشمند سازی نانوایی ها را  نظارت بهتر و دقیق تر بر تهیه و توزیع آرد و نان، جلوگیری از آزاد فروشی آرد و انتقال یارانه آرد از درب کارخانه به درب نانوایی ها عنوان کرد.

زینالی با بیان اینکه، تا اطلاع ثانوی هیچ گونه تغییری در سهمیه آرد نانوایی های ایجاد نمی شود گفت: همچنین هیچگونه افزایشی در قیمت نان نخواهیم داشت .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز