خبرگزاری کار ایران

شرکت ۵۰۰ ورزشکار زن در مسابقات قهرمانی سوپر ساباکی کشور به میزبانی ارومیه

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۵۹۷۳

دبیر کمیته جهانی سوپر ساباکی از شرکت ۵۰۰ ورزشکار زن در مسابقات قهرمانی سوپر ساباکی کشور به میزبانی ارومیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،اکبر روح پرور درنشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه سی و نهمین دوره مسابقات کشوری سوپر ساباکی در ارومیه با حضور بیش از ۱۰۰۰نفر برگزار می شود گفت: از این تعداد شرکت کننده ۵۰۰ نفر ورزشکار زن هستند.

روح پرور افزود: این مسابقات بمدت ۴روز از ۲۸ تیر ماه لغایت ۳۱تیرماه در ارومیه و در محل ورزشگاه ۳هزار نفری غدیر برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان و در پنج رده سنی نونهالان،نوجوانان،جوانان،بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار می شود، یاد آور شد: منتخبین این مسابقات به مسابقات جام ترکیه اعزام خواهند شد.

روح پرورادامه داد: روزهای ۲۸ و ۲۹ تیرماه مخصوص مسابقات بانوان ورزشکار و روزهای ۳۰ و ۳۱ تیر ماه به مسابقات ورزشکاران آقا اختصاص داده شده است.

دبیر کمیته جهانی سوپر ساباکی با اشاره به اینکه برای این دوره از مسابقات از۲۰ استان کشور  ورزشکار اعزام شده گفت: بیشترین ورزشکاران حاضر در این دوره از مسابقات سوپر ساباکی کشور  از تبریز، تهران و ارومیه هستند.

روح پرور ادامه داد:بیشتر داوران شرکت کننده در این دوره از مسابقات دارای تجارب بین المللی هستند که هم از آذربایجان غربی که میزبان مسابقات است و هم از دیگر استان های کشور در آن حضور دارند.

وی دلایل میزبانی ارومیه  در این دوره از مسابقات را امکانات مناسب این شهر و طرفیت بزرگ شهر ارومیه در ورزش های رزمی عنوان کرد و گفت: در نیمه دوم سال جاری نیز شهر ارومیه میزبان مسابقات بین المللی اوراسیا خواهد بود.

دبیر کمیته جهانی سوپر ساباکی هدف از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور را انتخابی جام ترکیه،حذب اسپانسر و بالا بردن انگیزه جوانان برای افتخار آفرینی در دنیا و به احتزاز در آوردن پرچم خوشرنگ جمهوری اسلامی ایران بیان کرد و گفت:این مسابقات برای جوانانی که از ظرفیت بالایی برخوردار هستند انگیزه می شود که برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور تشویق شده و آمادگی جسمانی،روخی و تکنیکی خود را به منظور ارتقا و پیشرفت در ورزش افزایش دهند.

روح پرور،خاطر نشان کرد: با همکاری اقتصاد و ورزش و جذب اسپانسر مالی می توان در رشد اقتصادی، اجتماعی و ایحاد نشاط جامعه تلاش کرده و گام های مهمی برداشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز