خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی:

مدال آوران ورزش گیلان در مسابقات جهانی و آسیایی تقدیر می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۱۲۵

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: مدال آوران ورزش گیلان در مسابقات جهانی و آسیایی سال جاری طی مراسمی در روز چهارشنبه ۲۷ اسفند جاری در انزلی تقدیر می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از انزلی، رضا مسرور امروز در جلسه برنامه ریزی مراسم مذکور اظهار کرد: در حدود ۵۰ نفر از مدال آور و افتخار آفرینان گیلانی درمسابقات جهانی و آسیایی سال جاری از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی تقدیر می‌شوند.

وی با بیان اینکه این مراسم به منظور قدردانی از مربیان و ورزشکاران گیلانی مدال آور و افتخار آفرین در بازیهای آسیایی، پارا آسیایی اینچئون و مسابقات جهانی و قهرمانی آسیا در طول سال جاری است، یادآور شد: این ورزشکاران نام و آوازه جمهوری اسلامی ایران را در عرصه‌های بین المللی طنین انداز کرده‌اند.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به زمان برگزاری این مراسم، تصریح کرد: مراسم تقدیر از ۵۰ ورزشکار بر‌تر گیلانی با حضور مربیان، ورزشکاران، پیشکسوتان رشته‌های مختلف ورزشی، مدیران تربیت بدنی استان و جامعه بزرگ ورزش گیلان برگزار می‌شود.

به گفته وی، این مراسم روز چهارشنبه ۲۷ اسفند ماه ساعت ۱۵عصر در مجتمع فرهنگیان دهکده ساحلی بندر انزلی برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز