خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل تراکتور سازی ارومیه عنوان کرد:

تولید ۷۵۰ تراکتور در ۶ ماهه نخست سال

کد خبر : ۱۱۷۹۸۷

تولید تراکتور در این شرکت در ۶ ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۹ درصد افزایش یافته است.

ایلنا: مدیرعامل شرکت تراکتورسازی ارومیه گفت: تولید تراکتور در این شرکت در ۶ ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۹ درصد افزایش یافته است.
به گزارش ایلنا نوروزی با اعلام این مطلب افزود: طی این مدت ۷۵۰ دستگاه تراکتور در شرکت تراکتورسازی ارومیه تولید و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه شده است.
وی ادامه داد: در ۶ماهه اول سال ۹۱ نیز نسبت به مدت مشابه سال ۹۰ شرکت رشد۱۷درصدی در تولید برخوردار بود و این آمار‌ها حاکی از آن است علیرغم مشکلات اقتصادی به ویژه در دو سال اخیر تراکتورسازی ارومیه همچنان روند روبه رشد خود را حفظ کرده و با ضرب آهنگ بیشتر رو به پیشرفت حرکت می‌کند در چنین شرایط اقتصادی بسیار شگرف است.
وی همچنین میزان فروش محصولات شرکت تراکتورسازی ارومیه را در ۶ ماهه اول سال جاری را ۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: توان خرید کشاورزان و همچنین نزدیک بودن زمان آماده‌سازی زمین جهت عملیات کاشت در فصل کشت آتی پیش بینی می‌شود این رقم در ۶ ماهه دوم سال جهش چند برابر داشته باشد.
مدیرعامل شرکت تراکتورسازی ارومیه ابراز کرد: ده درصد محصولات تولیدی در طی این مدت سهم فروش داخل استان بود که با توجه به بافت جمعیت و شرایط اقلیمی رقم قابل توجهی است.

نوروزی خاطر نشان کرد: محصولات شرکت تراکتورسازی ارومیه از لحاظ توان مانور و عملکردی می‌تواند با محصولات مشابه خارجی رقابت کند و از لحاظ قیمت نیز با توجه به اوضاع اقتصادی حاکم و نرخ ارز بسیار مقرون به صرفه‌تر از نمونه‌های خارجی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز