خبرگزاری کار ایران

تراکتورسازی یک – پدیده مشهد ۳؛

شکست خانگی تراکتور در هفته نوزدهم

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۵۶۱

دقیقه ۵۱ رضا ناصحی با اشتباه آندو تیموریان در زمین تراکتورسازی صاحب توپ شد و با یک ضربه تماشایی سومین گل پدیده را درون دروازه میزبان فرستاد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و پدیده مشهد در چارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۶ با قضاوت سیداحمد صالحی در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار با شکست ۳ بر یک میزبان به پایان رسید.

ترکیب تراکتورسازی تبریز:عیسی اندوی(۴۶ لک)، فرشاد احمدزاده، مهدی قریشی، حبیب گردانی، شاهین ثاقبی، مهدی کیانی، آندرانیک تیموریان، احمد کامدار(۵۷ بایرامی)، میرهانی هاشمی(۶۰ دلیر)، سامان نریمان جهان و ادینهو

ترکیب پدیده مشهد:مجتبی روشنگر، ایگور پراهیچ، رضا حقیقی، اکبر صادقی، محمد غلامی، محمدرضا ناصحی(۷۹ یووانویچ)، محمد نژاد مهدی، بهادر نسیم اف(۸۰ غریبی)، مسعود نظرزاده، مهدی نظری(۲۶ خیری) و زوران کنزوویچ

دقیقه ۲۱ خطای عیسی اندوی روی بهادر نسیم‌اف باعثشد، رضا حقیقی از روی نقطه پنالتی نخستین گل این دیدار را به ثمر برساند.

تراکتورسازان این گل را دقیقه ۴۱ با ارسال تیموریان از روی یک ضربه ایستگاهی و گل به خودی پراهیچ جبران کردند اما نسیم‌اف در واپسین لحظات نیمه نخست با یک شوت سنگین گل دوم پدیده را به ثمر رساند تا میزبان را بازنده به رختکن بفرستد.

با آغاز نیمه دوم عیسی اندوی جای خود را درون دروازه تراکتورسازی به حامد لک داد. دقیقه ۵۱ رضا ناصحی با اشتباه آندو تیموریان در زمین تراکتورسازی صاحب توپ شد و با یک ضربه تماشایی سومین گل پدیده را درون دروازه میزبان فرستاد.

دقیقه ۶۷ رضا حقیقی روی یک و دو با بازیکنان هم‌تیمی‌اش با حامد لک تک به تک شد اما ضربه او این‌بار از کنار دروازه به بیرون رفت. لحظاتی بعد سامان نریمان جهان در چند قدمی دروازه توپ را به دستان مجتبی روشنگر کوبید تا تراکتورسازان فرصت خوبی را برای کاهش فاصله از دست بدهند.

تلاش شاگردان خطیبی در لحظات پایانی هم نتیجه‌ای نداشت تا تراکتورسازی در هفته نوزدهم متحمل شکست خانگی ۳ بر یک مقابل پدیده مشهد شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز