خبرگزاری کار ایران

شهردار ارومیه خبر داد:

مجموعه پل‌های شهید بهشتی در عید قربان افتتاح می‌شود

کد خبر : ۱۱۲۸۰۸

این طرح شامل ۲۰ پروژه بوده که مهم‌ترین این پروژه‌های شامل: احداثزیرگذر و روگذر، احداثپل اصلی، رمپ‌های پروژه، احداثپل شهید با هنر تا پل اصلی به طول ۱۳۴۵ متر وعرض ۶۴ متر، احداثدور میدان به منظور تامین کلیه حرکت‌های گردشی به چهار مسیر، احداثمسیر نوسود، آزادسازی املاک و معارض پروژه بیش از ۲۵ فقره به مساحت ۱۷۲۰۰۰ هزار مترمربع و با هزینه‌ای بالغ بر یک هزار میلیارد ریال است.

ایلنا: محمدحضرت پورگفت: در توجه به چهارچوب کلان توسعه شهر ارومیه و در توسل به طرح‌های توسعه بالادستی طرح‌های جامع و تفصیلی و با تاکید بر طرح جامع مطالعات حمل و نقل و ترافیک شهر ارومیه امروز موفق شده‌ایم بزرگ‌ترین پروژه شمالغرب کشور(شهید بهشتی) را با اعتباری بالغ بر۱۱۵میلیارد تومان تقدیم مردم شریف ارومیه کنیم.
شهردار ارومیه در مصاحبه با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: مجموعه پل‌های شهید بهشتی با هدف روان سازی ترافیک اقدام شده که مشتمل بر سه رینگ و۱۱ کریدور بوده که طرح مزبور در یکی از رینگ‌های مهم و اصلی شهر ارومیه، جهت تامین اهداف کلان شهری در عید قربان تقدیم مردم ارومیه می‌شود.

وی تصریح کرد: این طرح شامل ۲۰ پروژه بوده که مهم‌ترین این پروژه‌های شامل: احداثزیرگذر و روگذر، احداثپل اصلی، رمپ‌های پروژه، احداثپل شهید با هنر تا پل اصلی به طول ۱۳۴۵ متر وعرض ۶۴ متر، احداثدور میدان به منظور تامین کلیه حرکت‌های گردشی به چهار مسیر، احداثمسیر نوسود، آزادسازی املاک و معارض پروژه بیش از ۲۵ فقره به مساحت ۱۷۲۰۰۰ هزار مترمربع و با هزینه‌ای بالغ بر یک هزار میلیارد ریال است.
این مقام مسئول درشهرداری ارومیه افزود: در سایه تلاش مجموعه مدیریت شهری عید قربان مردم شاهد پدیدآوری طرح بزرگ مجموعه پل‌های شهید بهشتی با حاکمیت دانش و نظام فنی و اجرایی و استقرار ارکان ساخت و اعمال تفکرات مدیریت پروژه‌ای و با تلاش شبانه روزی تیم مهندسان و کارگران زحمتکش در سال حماسه سیاسی و اقتصادی نماد و نمایشی از توانمندی و پتانسیل‌های فنی مهندسی شهرداری در عصر حاضر به نمایش گذاشته می‌شود که با افتتاح این پروژه یک نشان بی‌بدیل برای ارومیه رقم می‌خورد.
وی در بخش دیگری ازسخنان خود گفت: برخود وظیفه می‌دانم از صبر و شکیبایی مردم در اجرای پروژه‌های فاخر شهری که خادمان خود را در شهرداری همراهی می‌کنند تشکر ویژه داشته و امیدواریم در زمان استفاده از این پروژه‌ها مزه شیرینی را در کام خود چشیده باشند.
حضرت‌پور در پایان سخنان خود از استاندار محبوب استان و معاونت عمرانی، اعضای محترم شورای اسلامی شهر، شهرداران سابق معاونت فنی عمرانی شهرداری، شرکت‌های خدمات رسان و مجموعه مدیریت شهری که ما را در اجرای این پروژه عظیم یاری کردند تشکر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز